Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan rigtig godt bruge et råd

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa jeg er igang med efteruddannelse, på IBA i kommunikation og formidling i digital marketing. Jeg har ca 1.5 år tilbage og arbejder på at blive selvstændig. Jeg er maskinarbejder har været det 22 år nu. Jeg har ikke lyst til at begive mig i den branchen mere. Har en idé om hvad jeg skal folde mig ud i. Har en idé til at lave senge som kan give mennesker, en god og bedre søvn når mennesker har svært ved at falde i søvn. Jeg ser rigtigt mange muligheder for at lave et stort og bredt forretningskoncept. Men idé er stadig kun i mit hoved. Nogle gode råd til hvordan jeg får det udlevet FX kursus uddannelse foredrag, eller hvor man kan søge rådgivning til ens ide om der er potentiale i det Hilsen finn.c 😃

Tilmeldt 31. Mar 17
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Finn

Her er de steps som jeg vil tage indledningsvis:

1) Find ud af om der er et behov for disse senge og om der er virksomheder som allerede udvikler dem. Dette gøres ved google og spørge mennesker med søvnproblemer. 

2) Find ud af hvordan du vil udvikle sengene og hvad det vil koste at udvikle dem. 

3) Find ud af hvordan du skal konkurrere på markedet. Differentiering eller være billigst.

4) Find ud af hvad der kræves af økonomi for at få det hele op og stå. Samt om det skal være fysisk forretning eller webshop.

5) Find ud af hvordan du vil komme ud til kunderne. 

Når du har styr på disse ting, så har du en meget bedre ide om det kan lade sig gøre eller ej. Der findes en masse netværksgrupper du kan blive medlem af, som kan hjælpe dig lidt på vej. Prøv at søg herinde på google eller facebook.

Tilmeldt 15. Sep 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svaret det vil jeg arbejde videre med i mit næste skoleforløb 🤓

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)