Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår må jeg betale løn til mig selv?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 21. Dec 16
Indlæg ialt: 32
Fra  Bang Insights Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, 

Jeg har lige et hurtigt spørgsmål. Jeg har et IVS, og betaler løn til mig selv vha. Danløn, som er sat op. Jeg har sat det op, så jeg betaler løn til mig selv en gang om måneden. 

Mit spørgsmål er, om der er nogen regler for hvornår på måneden jeg må udbetale løn til mig selv? Må jeg eks. betale lønnen for februar allerede så den går ind d. 5. eller 10. i måneden, eller er der nogle regler eller deadlines fra Skat eller andetsteds der dikterer, at jeg først må udbetale mig selv løn efter en bestemt månedsdag?

På forhånd mange tak

VH
Rasmus

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må vælge den dag du vil - og så sætter danløn automatisk begrænsning ind hvis du er i gal periode eller har disposition der er for kort eller en søndag osv - men du må vælge både periode og disposition ganske som du vil i dit IVS - også forud (som så skal vælges under medarbejder først)
Er du lidt ny med IVS så check lige alle 12 pkt af med flueben i denne så du er sikker på at have husket alt http://johnhannover.blogspot.dk/2016/06/10-anvisninger-inden-du-stifter-ivs.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Herning
Tilmeldt 21. Dec 16
Indlæg ialt: 32
Fra  Bang Insights Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er perfekt. Endnu en gang tak for et klart og hurtigt svar John (og for link til din liste, som jeg har været igennem et par gange, for at sikre mig, at jeg ikke går glip af noget vigtigt :). 

Vh
Rasmus

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)