Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorartikler og fradrag

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

jeg har et kontor i hjemmet som jeg bruger som arbejdsplads i min enkeltmandsvirksomhed. Det er ikke et decideret hjemmekontor som skat har godkendt som arbejdsplads.

Jeg skal bruge nogle kontorartikler, såsom nogle ringbind, arkivmapper, en kuglepen, papir, blækpatroner til at arkivere notater fra møder, holde styr på dokumenter etc. Kan jeg trække de udgifter fra i skat?

Vh Michael

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46694
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kan du. Hvis vi taler printerpapir - patroner osv som typisk eksempel, hvor skat vil kunne mene du også bruger det privat- må du nøjes med at tage firma%del og moms i regnskabet - men ja - så længe du kan sandsynliggøre, at det alene er til firmaet så har du fradrag. Brug alm sundforuft som tilskud til sandsynliggørelsen

vh John h

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)