jeg har et kontor i hjemmet som jeg bruger som arbejdsplads i min enkeltmandsvirksomhed. Det er ikke et decideret hjemmekontor som skat har godkendt som arbejdsplads.
Jeg skal bruge nogle kontorartikler, såsom nogle ringbind, arkivmapper, en kuglepen, papir, blækpatroner til at arkivere notater fra møder, holde styr på dokumenter etc. Kan jeg trække de udgifter fra i skat?
Ja det kan du. Hvis vi taler printerpapir - patroner osv som typisk eksempel, hvor skat vil kunne mene du også bruger det privat- må du nøjes med at tage firma%del og moms i regnskabet - men ja - så længe du kan sandsynliggøre, at det alene er til firmaet så har du fradrag. Brug alm sundforuft som tilskud til sandsynliggørelsen
vh John h
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER