Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - SSI - mange sider?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp!

Min hjemmeside er bygget op med SSI - alle filerne ender på .shtml

Jeg har netop skiftet host til Scannet og nu oplever jeg noget meget underligt ..... underligt for mig!

Efter alle mine sider kan man tilføje en / og bagefter skrive hvad som helst - eks "jgjgjgghj" og der vises en ny side som er 100% magen til den rigtige. Billeder og CSS-filen er dog ikke med da stien åbenbart er en anden ....... eks.

www.mitdomæne.dk/index.shtml
www.mitdomæne.dk/index.shtml/lskfjaskjlsdfkajgkldfjdfkljg

URL nr. 2 giver samme indhold bare uden billeder og CSS

Hvorfor nu det?

Dette må vel straffes af Google ? hvis den finder disse underlige sider.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:28
Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Skrevet kl. 22:27

det er min egen side : www.lille-web.dk

Jeg opdagede det da jeg kiggede i statestikken - der var begyndt at komme besøg på disse skygge sider

Nogle af siderne var meget underlige de indeholder andre hjemmesiders adresser:

......modx.shtml/includes/protect.inc.php=http:/www.lammera.altervista.org/php5/com.txt

.........joomla.shtml/option=com_content&task=multithumb%A7ionid=http:/www.sec6.biz/zen/media/tss.txt 

(jeg har fjernet det første af URL´en Google behøver ikke at se den!)

mine filer slutter ved .shtml

Siden om Joomla ligner næsten en Joomla URL .... det er sgu lidt skræmmende det her 

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Skrevet kl. 11:14

Det ligner såkaldt "referer spam", og jeg kan generelt IKKE anbefale dig at gå ind på de pågældende url'er der linker til dig. Der kan ligge alskens virus på dem osv. Jeg skal ikke lige kunne sige hvad det kan betyde i forhold til indeksering af din hjemmeside, der skal vi nok have nogle lidt mere hardcore folk på banen.

Mvh jesper

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Skrevet kl. 20:50

Det lyder ikke godt.

Nu har scannet lovet at flytte mine filer til en anden server. Det lyder dog ikke som om det vil hjælpe på det du beskriver. Scannet bliver hårdnakket ved med at påstå at det er min SSI filer der laver et eller andet forkert ... at det er mig der har indsat er script som laver alle disse skygge sider.

Min filer kalder blot en navigation som er en simpel html liste - derudover kalder jeg en footer som ligledes er lige ud ad vejen html ...... så jeg har svært ved at forstå at det er mig der laver en fejl. ..... men bare det var for så havde jeg mulighed for at rette den!  

Jeg ved ikke engang hvordan jeg skal lave den funktion: at man kan skrive hvad som helst efter URL´en og vupti gris - så dukker der en ny tilsvarende side op .... dog minus CSS og billeder (stien passer ikke længer!) 

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Skrevet kl. 22:07

Hvilken 404 error handler er der defineret for sitet, og hvad gør den?

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Skrevet kl. 22:14

du må ikke spørge så tekninsk ..... her er jeg ikke hjemme!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)