|
Hej Jeg søger en programmør som kan sin php og har mod på at lave udviddelser til et cms system som hedder Expression Engine. Det er relativt simple ting som skal laves, men kan være en smule langhåret da man skal integrere med et eksisterende system. Der skal yderligere laves både indbetaling til paypal, samt udbetaling via paypals "mass payment" system. Det vil være godt hvis du også kan komme med lidt anbefalinger ifht. skalering hvis det går godt har vi brug for et system om kan håndtere virkeligt megen traffik. Budgettet er temmeligt lille pt. da det mest af alt er en proto jeg er igang med, men vi finder ud af noget og en løsning kunne være en eller anden form for ejerskab hvis projektet har interesse. Smid en besked her eller en mail.
|
Uden at have set jeres CMS - ville det formentlig være en opgave enhver PHP progammør med lidt erfaring ville kunne udvikle.
Dog ville man, som du selv siger - skulle sætte sig ind i hvordan jeres CMS er opbygget, derefter lave et storyboard og til sidst skrive scriptet.
Derfor vil det tage tid at sætte sig ind i jeres nuværende system, med mindre man kan skrive scriptet udfra nogle simple informationer, og på den måde få det til at spille sammen med jeres CMS.
Mit spørgsmål er derfor - selvom det er et lavbudget, hvad er der at smide efter denne udvikling. Jeg vil gerne vide mere om hvordan jeres CMS fungerer, og give et tilbud på opgaven derefter. Men da jeg ikke har interesse i et ejerskab, og jeg heller ikke tror (ud fra min erfaring) at du finder andre der vil udvikle den slags (eller i det hele taget noget som helst) for et ejerskab, vil jeg råde dig til eventuelt at få et par stykker til at udarbejde et tilbud på opgaven, og derefter tage stilling til om det er værd for din forretning at investerer i.
Bliv gratis medlem