Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress opdatering

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer,

Jeg har fået meget hjælp fra særdeles dygtige, kompetente og hjælpsomme seje mennesker herinde fra, så nu prøver jeg lykken igen. 

Jeg har en hjemmeside, som efter opdateringer af plugins desværre har mistet en del funktioner. Det er min praktikant der sidder med opgaven og han har udfordringer med at lave en lokal kopi, hvor han har kunnet teste det af. (jeg sad desværre i møde, da denne ændring blev lavet)

Wordpress er det eneste der ikke er opdateret, men jeg er bange for at opdaterer Wordpress LIVE. Jeg risikerer vel, at mange af mine ændringer ryger tilbage til default settings? 

Er der hold i mine bekymringer eller skal jeg tage chancen og opdaterer uden at afprøve på en lokal kopi? Jeg har pt. annoncer og kampagner kørende på mit produkt, så det er vigtigt for mig, at min hjemmeside fungerer optimalt og at der fortsat er fuld tillid fra kunden. 

Råd modtages med kyshånd og kæmpe tak! 

Mvh Kristina  

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristina

Der skal ALTID tages en komplet back-up førend du fortager nogen former for opdateringer af WordPress eller plugins. De fleste seriøse hosting-udbydere har løbende back-ups, hvorigennem du kan hente den gl. kopi ind før udfordringerne er opstået. 

Hvis det kunne være spændende for dig at høre omkring et prof. WordPress setup, ift. hosting, opdateringer + support. Så må du gerne smide mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk. Så kan jeg fremsende dig vores samarbejdsaftaler :-) 

Håber du finder en løsning uanset. 

Fra Assens
Tilmeldt 7. Jul 13
Indlæg ialt: 161
Fra  FrontWeb - Webbureau | Hjemmesider, Webshop & Grafik Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristina,

Vi tilbyder hos FrontWeb månedlig abonnement ordning på Service|Backup.

Hvad du får med:

Fra kr. 99,- pr. måned

Opdatering

Opdatering af WordPress-systemet og plugins

Backup

Backup/sikkerhedskopiering af din hjemmeside

Sikkerhedstjek

Vi kontrollerer om sitet er inficeret og laver tiltag til imødegåelse af dette, og gendanner dit site hvis den bliver hacket.


Andre serviceydelser

Vi tilbyder tilretning af billeder og andet indhold til din hjemmeside, webshop og din facebookprofil og profiler på andre sociale medier.

Få et godt tilbud på enkeltstående eller løbende opgaver.

Ps. Ring eller skriv for mere

Forsat god dag fra FrontWeb

/Team FrontWeb

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristina.

Kommer lidt an på hvilke opdateringer det drejer sig om. Enkelte er altså ikke farligt at opdatere :)

Ellers kig efter et "staging" plugin til WP. Så kan I lave en lokal kopi med et klik.

Jakob

https://www.diverso.dk/website/

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristina .

Hvis du vil have hjælp til at få siden opdateret og finde nogle af de manglende funktioner tilbage, så læs videre ;) 

Jeg giver dig helt gratis en times hjælp til at få siden opdateret samt finde funktioner frem som er væk ( eller forsøge ), på et andet domæne så det ikke er live opdatering.

Bare skriv en besked til mig på mail (a) kimvinberg.dk  hvis det har interesse. 

Tilmeldt 3. Feb 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

lav en kopi af databasen fra myphpadmin. Det er her alt det vigtige er gemt.

Fra Lyngby
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 26
Fra  Navnelabels.nu Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristina,

Det er en ubehagelig situation du der er kommet i med din website. Du kunne overveje at lave et samarbejde med en konsulent som du løbende kan få til at vedligeholde og opdaterer din website. Jeg vil foreslå dig at gå på upwork.com og se om du ikke kan finde en person der kan stå for den opgave. De vil sikkert også kunne hjælpe dig ud af din nuværende situation.

/Peter

De bedste navnelabels  du kan ønske dig

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)