Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til valg af fladskærmsløsning i butik

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jan 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens! :)

Jeg har startet et lille firma, og står lige nu over for en udfordring jeg håber i kloge hoveder kan hjælpe mig med.

Vi skal have sat 1 fladskærm (ca. 40") op i 3 forskellige butikker der blot skal afspille en film på ca. 3 min der kører i loop.

Jeg tænkte umiddelbart man blot kunne sætte en normal fladskærm op med en USB-stick hvor filmen lå på, men nu er jeg pludselig kommet i tvivl da det kunne være rart, at have muligheden for at opdatere indholdet fra mit kontor. Filmens indhold regner jeg med at skulle opdateres hvert halve år, og selvom der kun er tale om 3 butikker nu her, håber jeg selvfølgelig at kunne udvide med flere lokationer senere :) 

Så nu er mit spørgsmål om der er nogen af jer der kender en billig løsning på problemet? Det virker nemlig lidt fesent at skulle tage rundt til de forskellige steder med en USB-stick hver gang der skal opdateres. Det er selvfølgelig ikke ofte på nuværende tidspunkt, men afstand til butikker og fremtidigt antal kan hurtig gøre det lidt omstændigt... 

Har kigget lidt på muligheden for Samsung Magicinfo - men det virker også lidt "overkill" når det blot er en enkelt videofil der skal afspille i loop.

På forhånd tak for svar - og rigtig god dag til jer alle! 

(Forresten ved jeg ikke lige om det er den rigtige kategori at oprette tråden i, så en admin må meget gerne flytte den hvis det er)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)