Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til SEO

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ønsker at få lavet noget basic SEO arbejde på min side. Jeg har bemærket at mine nyheder (på et nyhedssite) ikke bliver vist på google, men det gør andre sider fra min hjemmeside. Hvordan kan det være? Og hvordan kan det løses?

Tilmeldt 6. Jan 18
Indlæg ialt: 46
Fra  Juridisk Servicecenter Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du et plugin til at holde styr på din SEO? Jeg er langt fra ekspert, er selv ved at lære det - men jeg har bl.a. et plugin der hedder Yoast SEO, det fungerer ret godt synes jeg ☺️

 www.juridiskservicecenter.dk - hjælp til køb af bolig (private) / freelance sagsbehandling (virksomheder) 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim. 

Først og fremmest er SEO jo et stort spørgsmål, og der kan være mange årsager til, at du ikke rangerer godt på dine indlæg

Lad mig ridse nogle af de mulige årsager op:

1. Du har ikke nogle interne links, der leder hen mod dine nyheder og derved fortæller Google, at de er "vigtige." 

2. Du har ikke eksterne links til dine undersider, som du har til andre URL´er på din hjemmeside.

3. Du har bedt dit system knalde noindex på dine nyheder. 

4. Dine nyheder er ikke gode nok, og Google synes ikke, at det content, du producerer, er relevant. 

5. Du har ikke foretaget dig en god nok søgeordsanalyse og mangler derfor overblik over, hvad du skal skrive om og i hvilke termer, før du bliver synlig. 

6. Google har problemer med at finde dine indlæg og derved indeksere dem (kun hvis du har et STORT website med tusindevis af URL´er). 

7. Dine nyheder er få dage gamle, så de skal lige have lidt tid....

Hvis jeg var dig, ville jeg først kigge på ovenstående og se, om jeg kunne have ret i noget. Og derefter ville jeg i Google Search Console bede Google manuelt indeksere de nyheder.

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Vil bare gerne sige det samme som de andre :)

MEN, det er ikke sikkert at du kommer videre med det.

Så, send mig en besked, måske et par hurtige fif og andre øjne kan hjælp.

Skriv direkte, eller spring forbi diverso.dk/kontakt.

God dag

Jakob

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)