Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

15 årg jobs.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 28. Jan 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

HEJSA!

Jeg er fra Farsø og vil gerne have et job. Da jeg var 14 fik jeg en ugeavis-reklame rute hos Nordjyske, med en time løn på 52 i timen. Jeg har nu sagt op fordi jeg gerne vil have et andet arbejde, som er lidt nemmere, og hvor jeg ikke behøver at være ude i det kolde danske vejr. Jeg håber i kan give nogle gode råd. Jeg ved faktisk ikke om man kan sidde ved kassen i butikkerne som 15 årig. Nogen der måske sidder i samme situation? På forhånd tak!:) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske du skulle starte med at skrive hvad du søger, og om du er gået ud af folkeskolen?

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du må gerne sidde i ved et kasseapparat i en butik, og mange steder som f.eks. Rema 1000, Lidl osv. har også unge ansatte. Men der er regler om hvad du ikke må sælge, f.eks smøger og alkohol.

Mange bagerer har unge ansatte, så dette vil være et godt bud.

Har selv gået for Nordjyske stiftidende (eller hed det Aalborg den gang?, kan ikke lige huske) Men ikke kun dem, men dette gælder alle avis ruter.

Aviserne og reklame folkene snyder med hvor lang tid en rute tager. Det kan jeg huske fra mine unge dage, men også fra dengang jeg skulle hjælpe min niece med hendes tur en enkelt dag.

Mvh Allan

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

iPhoneSiden.nu:
Måske du skulle starte med at skrive hvad du søger

Tror bare han søger om information til hvor han kan arbejde lovligt. og hvor de ikke snyder med pengene som for eksempel ved avis/reklame  levering.

Mvh Allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer vel an på om man har afsluttet sin 9. Klasse, med hensyn til det med at sidde i kassen?

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Møller Rantaniemi:

Hej

Du må gerne sidde i ved et kasseapparat i en butik, og mange steder som f.eks. Rema 1000, Lidl osv. har også unge ansatte. Men der er regler om hvad du ikke må sælge, f.eks smøger og alkohol.

Mvh Allan

Kan du henvise til loven? Han får da ikke job i supermarked i kassen uden at kunne/måtte sælge øl, vin, spiritus og tobak.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

iPhoneSiden.nu:
Det kommer vel an på om man har afsluttet sin 9. Klasse, med hensyn til det med at sidde i kassen?

Hvordan skulle skolegang have nogen at gøre med om man må sidde ved kassen?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

iPhoneSiden.nu:
Det kommer vel an på om man har afsluttet sin 9. Klasse, med hensyn til det med at sidde i kassen?

Hvordan skulle skolegang have nogen at gøre med om man må sidde ved kassen?

Kendte en som blev afvist grundet han ikke havde afsluttet 9. Klasse. Ganske vist et stykke tid siden, så ved ikke om det stadig er aktuelt.

På nogle fora siger de det hedder 16 år eller 9. Klasse.

Tilmeldt 28. Jan 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går kun i 8. klasse. så jeg ved ikke om jeg må arbejde i supermarkeder. Kan man godt arbejde der, hvis man skal til at gå i 9. klasse? altså starte i sommerferien, før skole start?:) Jeg har været nede i en bager, men er blevet afvist.:)

Fra København
Tilmeldt 16. Nov 16
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

du kunne evt. også forhøre dig hos restauranter i nærheden af hvor du bor. Nogle restauranter vil gerne bruge unge mennesker under 18 som en såkaldt "runner", hvor du får lov til at løbe med mad, dække op etc. 

Held og lykke med det!

Vh.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)