Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal købe min første bolig

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 24. Jan 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Der er så mange kompetente mennesker herinde, så jeg håber, at i også kan hjælpe mig.

Jeg har boet til leje i et par år nu og skal til at købe min første bolig. Mine forældre kan ikke hjælpe mig så meget, så jeg vil lige prøve herinde.

Min drøm er at finde noget i København, og kan det ikke blive indre by, vil det være ideelt med noget i Nordvest, ydre Østerbro, Amager eller lignende.

Hvad skal jeg være opmærksom på, inden jeg prøver at få lån i banken?

Hvornår ved jeg, at jeg har fået det bedste lånetilbud?

Skal jeg vælge banklån eller realkreditlån?

Hvad er fordelene ved en ejerlejlighed frem for en andelsbolig, hvis jeg nu ikke helt har råd til en ejer?

Håber I kan give mig et par gode råd på vejen og evt. dele, hvad I selv har af erfaringer.

Tak Big Smile Skype-BigSmile

Tilmeldt 6. Jan 18
Indlæg ialt: 46
Fra  Juridisk Servicecenter Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Du skal være meget velkommen til at ringe til mig på tlf 27516115 og få en snak om det hele, eller sende mig en mail på kontakt@juridiskservicecenter.dk.

Jeg arbejder som selvstændig køberrådgiver - www.juridiskservicecenter.dk , efter at have arbejdet i mange år hos nogle af de store mæglerkæder. 

Det skal selvfølgelig ikke koste dig noget. 

Du finder i øvrigt også svar på nogle af dine spørgsmål på min hjemmeside

Ha' en rigtig god dag. 

Mvh. Chanie 

 www.juridiskservicecenter.dk - hjælp til køb af bolig (private) / freelance sagsbehandling (virksomheder) 

Tilmeldt 6. Jan 18
Indlæg ialt: 46
Fra  Juridisk Servicecenter Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være meget velkommen til at ringe til mig på tlf. 27516115 og få en snak om det hele, eller sende mig en mail på kontakt@juridiskservicecenter.dk.

Jeg arbejder som selvstændig køberrådgiver - www.juridiskservicecenter.dk , efter at have arbejdet i mange år hos nogle af de store mæglerkæder. 

Det skal selvfølgelig ikke koste dig noget. 

Du finder i øvrigt også svar på nogle af dine spørgsmål på min hjemmeside. 

Ha' en rigtig god dag. 

Mvh. Chanie 

 www.juridiskservicecenter.dk - hjælp til køb af bolig (private) / freelance sagsbehandling (virksomheder) 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

h.mog:
Hvad skal jeg være opmærksom på, inden jeg prøver at få lån i banken?

Det er en god idé at medbringe et budget som viser din indtægt og leveomkostninger. Banken har nogle regler for hvor meget de vil låne dig baseret på dit rådighedsbeløb samt gældens størrelse i forhold til din årsindtægt (gældsfaktor)

h.mog:
Hvad er fordelene ved en ejerlejlighed frem for en andelsbolig, hvis jeg nu ikke helt har råd til en ejer?

Det er billigere at låne til ejer end andel. Til gengæld skal du låne mindre til en andel, da en del af gælden ligger i andelsforeningen.

Tilmeldt 6. Jan 18
Indlæg ialt: 46
Fra  Juridisk Servicecenter Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du skal være meget velkommen til at ringe til mig på tlf. 27516115 og få en snak om det hele, eller sende mig en mail på kontakt@juridiskservicecenter.dk.

Jeg arbejder som selvstændig køberrådgiver - www.juridiskservicecenter.dk , efter at have arbejdet i mange år hos nogle af de store mæglerkæder. 

Det skal selvfølgelig ikke koste dig noget. 

Du finder i øvrigt også svar på nogle af dine spørgsmål på min hjemmeside. 

Ha' en rigtig god dag. 

Mvh. Chanie 

 www.juridiskservicecenter.dk - hjælp til køb af bolig (private) / freelance sagsbehandling (virksomheder) 

Tilmeldt 6. Jan 18
Indlæg ialt: 46
Fra  Juridisk Servicecenter Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager at den lige har spammet tråden ved at poste mit indlæg flere gange.. kan åbenbart ikke slettes

 www.juridiskservicecenter.dk - hjælp til køb af bolig (private) / freelance sagsbehandling (virksomheder) 

Tilmeldt 24. Jan 18
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest skal du have styr på dit budget. Månedlig indkomst, rådighedsbeløb, og hvis du har nogle bestemte udsvingninger i dine udgifter, som du allerede kender til.

Hvis du søger på Google, kan du finde en masse forskellige værktøjer, der kan hjælpe med at beregne, hvad du har at købe for. Så kommer der heller ikke nogen uventede overraskelser, når du taler med rådgiveren. 

Du kan ikke få et realkreditlån, hvis du køber andel, fordi du ikke har ejendomsret over boligen. Realkreditlån har som regel en lidt lavere rente, men det kræver så også, at du kan købe en ejerlejlighed.

Hvis du har svært ved at finde en bolig, kan du vælge at købe igennem en autoriseret ejendomsmægler. 

Jeg selv bor på Amager og har brugt www.mmliving.dk til at finde mit rækkehus. De er supergode til at vejlede ved køb af bolig og tager hensyn til dine ønsker.

Mvh

Anne

Tilmeldt 24. Jan 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for gode inputs, gutter! :-)

Tilmeldt 11. Jan 18
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa - jeg står faktisk i samme situation vedr. lån til ejendom. Du må meget gerne opdatere tråden her med hvad du finder ud af. :) Er spændt på at høre hvordan og hvorledes.. På forhånd tak! :)

Privatlån og finansiering med tilbud på billige kviklån, forbrugslån el. at låne penge let og nemt.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 15
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Realkredit vil kun låne dig 80% af boligensværdi så 800.000kr vis du køber en lejlighed til 1 million, så kan du låne 15% i banken og de sidste 5% skal du selv have sparet sammen.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)