Hej Fashion-Seller.
Hvem skriver du til, når du skriver at der ikke er kommet nogen mail...?
PÅ deres hjemmeside er der et kontakt felt, som man skal udfylde og indsende, og det har jeg jo så gjort.
Hvis du er med i dette firma, bør du nok fortælle om det, eller udtrykke dig lidt mere klart, så vi undgår misforståelser.
Det er jo ikke nemt for mig at vide, og den er gået gennem til firmaet, og det måske er grunden til at de ikke reagerer. For som en anden sagde, skal man raegere hurtigt, og det gør de åbenbart ikke...
Dbh
Michael Haahr
Det er mit firma, og der er ikke kommet nogen mails. Jeg får 1-300 mails dagligt, og alle besvares hurtigt.
Så hvad der er sket, det ved jeg ikke lige, men der er ihvertfald ingen ubesvaret mails vedrørende nye sager :)
Hej Fashion-Seller.
Så var det godt jeg tog et screenshot af skærmen, efter din hjemmeside havde skrevet at den var modtaget ;-)

Men hvis du mener mine korte selvskrevne tekster ikke er nok til en sag... Eller produktnavne jeg selv har fundet på. Beskrivelse om, at en liste er Danmarks mest solgte... Ting han ikke ved en skid om, da hans firma kun er 3 mdr. gammel.
Skal jeg så bare glemme sagen og evt. få ham i tale?
Dbh
Michael Haahr
Hvornår har du sendt beskeden ind via formularen? Det er da ikke så heldigt, hvis den ikke kommer frem. Der er dog kommet mange de sidste par dage, så det undre mig lidt, at der skulle være noget galt.
Jeg kan ikke vurdere, om der kan gøres noget uden at have en tekst eller de præcise navne. Men ophavsret er en eneret, og for at sproget kan fungere både i tale og på tekst, skal en tekst have særpræg, før der kan påråbes nogen rettighederne til den.
Jeg har bare kigget løst på et par produkttekster på din side, men igen jeg kan ikke svare dig, uden at have de præcise tekster.
Hvad angår navne, så skal de være meget unikke, før du kan gøre noget, og så er det ikke så meget ophavsret mere, men mere varemærker du er ovre i. Og her er loven og kravene noget anderledes i forhold til ophavsretten.
Men send en mail på info@not-allowed.dk så skal jeg give dig en præcis vurdering af din sag, det koster dig gratis :)