Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NY IVÆRKSÆTTER

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg går med en lille ide om at åbne en online webshop, hvor jeg godt kunne tænke mig at sælge fashion tøj, accersories osv. Men hvordan kommer jeg i kontakt med grussister? evt. nogle der sælger restparti? 
VH Camilla

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

camillachri:
Jeg går med en lille ide om at åbne en online webshop

Hej Camilla, Håber ikke du har noget imod at jeg spørger.

Men jeg er lidt nysgerrig omkring hvorfor, at du har denne ide? Og hvad dit mål er med den.

Jeg spørger kun, fordi der er rigtig mange der gøre dette, så du har stor konkurrence og de fleste tjener ingen penge på det.

Og set i betrækning af, at du ikke har kontakterne i forvejen, gør det ikke lettere for dig, at konkurrere med større og mere etableret webshops.

Mvh Allan

Tilmeldt 23. Jan 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan. 
Jeg er selv en høj pige, og er så træt af at der aldrig er tøj der passer os høje piger. Jeg synes der er for lidt fokus på os høje piger, og derfor kunne jeg godt tænke mig at åbne en shop for os. Derved vil jeg også tage plus size størrelserne med. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 02:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er fint, så du ser et marked for dette. Men mange af dine konkurrenter sælger det allerede.

Husk på at dine konkurrenter er spredt i hele EU.

Hvis kunden modtager en pakke fra f.eks. tyskland, Nederland eller Danmark, så er leveringstiden godt den samme, tag og giv en dag.

Og større webshops har bedre aftaler med leverings firmaer end den du kan få som nystartet. Så måske deres leveringspris er billigere end din. Og de er etableret allerede, så deres købspris er derfor også billigere ind din. Og derfor kan de tilbyde en bedre salgspris.

Så det er faktisk hele EU du konkurer imod. Så ved mindre du får nogle splinter nye produkter.., til kanon pris Så tror jeg ikke du tjener på det.

Ikke med mindre at du bruger et X antal kroner i løbende reklamering.

Du er oppe imod giganter, håber du har en god slynge, der kaster en god sten.

Held og lykke.

Mvh Allan

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)