Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg ville høre om i kunne give noget feedback til den her hjemmeside

IMotive.dk

På forhånd tak. 

Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det her kommer til at lyde lidt dumt... men... Jeg blev "køresyg" af din video.

Ud fra din grafiske stil i sort/hvid - ville jeg forsøge at få sort lidt mere med i det grafiske udtryk af siden.

Jeg tror jeg ville fjerne "søg i produkter" - det virker lidt spild af taletid, når du kun har 23 produkter. Det bliver næppe så uoverskueligt, at der skal søges. Du kan tilføje feltet igen, hvis du får flere produkter i fremtiden.

Fra Københavns området
Tilmeldt 1. Dec 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 07:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt for meget tekst i starten, og så brude du bruge noget mere tid på at lave en fed forside, så du danner et indtryk lige så snart man kommer ind på siden. 
Held og lykke med det! :) 

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Før jeg ville købe skulle der være:

CVR. nr., firmaadresse og tlf. nr. synligt på alle sider. 

En profilside, hvem står bag shoppen, jeres baggrund og hvorfor har du / i lavet netop denne shop?

Anmeldelser fra andre kunder i butikken, gerne synligt på forsiden

Jeres video bør i få lavet om, alt det der zoom gør man ikke kan se produkterne, og at det ikke virker professionelt.

I skal have en anden vinkel på jeres tekster. Tag altid udgangspunkt i kunden når du skriver tekster, hvad kan jeg få ud af at købe jeres produkt. Skrive f.eks. ikke "vores produkter", produktet er vel mit når jeg køber det. etc.

For mig som kunde er det ikke vigtigt at "i er tilfredse". De produkter i tilbyder skal gøre mig tilfreds etc.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Herler
Tilmeldt 19. Jan 18
Indlæg ialt: 86
Fra  Secomea A/S Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej thomthom,

Du har lige lovlig meget luft nede i footeren, synes du ikke? :) Kan også sagtens være fordi at du ikke er færdig med siden endnu...

Andreas

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)