|
Jeg er så småt ved at lukke min webshop -www.bertusbazar.dk - men vil på sigt åbne en lille coaching virksomhed...........i den forbindelse skal jeg have oprettet et webhotel - så jeg kan få en mailadresse og på sigt også få en hjemmeside lavet og uploadet.......er der nogen som har nogle gode idéer til hvem jeg bør vælge - hvad jeg skal kigge efter .................jeg ønsker ikke et webhotel, der koster flere hundrede kroner om måneden - men vil jo gerne have sikkerhed, at det virker og jeg kan få lidt hjælp, hvis noget driller og ikke virker
|
Hej Frank
Vi bruger rigtig mange af Scannet's produkter såsom hosted exchange, FTP hotel, Webhotel, DNS hotel, og de har stort set 24 timers support og i den tid vi har benyttet os af dem har vores mail aldrig været nede og de har en bedste service jeg intil videre har oplevet, og så er det Dandomain som helt sikkert har de samme produkter og i lidt samme kvalitet, dog kender jeg kun til deres webshop og support som nok er landets bedste ![]()
Men der findes en masse der ude som er god på pris og kvalitet, men vi vil hellere betale lidt mere for at vi kan til komme allr vores mail og produktionsfiler hverdag. Det var lige en anbefaling herfra.
Bliv gratis medlem