Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel - hvem skal jeg vælge

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 12. Dec 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er så småt ved at lukke min webshop -www.bertusbazar.dk - men vil på sigt åbne en lille coaching virksomhed...........i den forbindelse skal jeg have oprettet et webhotel - så jeg kan få en mailadresse og på sigt også få en hjemmeside lavet og uploadet.......er der nogen som har nogle gode idéer til hvem jeg bør vælge - hvad jeg skal kigge efter .................jeg ønsker ikke et webhotel, der koster flere hundrede kroner om måneden - men vil jo gerne have sikkerhed, at det virker og jeg kan få lidt hjælp, hvis noget driller og ikke virker

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:04

Hej Frank

Vi bruger rigtig mange af Scannet's produkter såsom hosted exchange, FTP hotel, Webhotel, DNS hotel, og de har stort set 24 timers support og i den tid vi har benyttet os af dem har vores mail aldrig været nede og de har en bedste service jeg intil videre har oplevet, og så er det Dandomain som helt sikkert har de samme produkter og i lidt samme kvalitet, dog kender jeg kun til deres webshop og support som nok er landets bedste Smile

Men der findes en masse der ude som er god på pris og kvalitet, men vi vil hellere betale lidt mere for at vi kan til komme allr vores mail og produktionsfiler hverdag. Det var lige en anbefaling herfra.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:19

Frank Christensen/ www.BertusBazar.dk:

Jeg er så småt ved at lukke min webshop -www.bertusbazar.dk - men vil på sigt åbne en lille coaching virksomhed...........i den forbindelse skal jeg have oprettet et webhotel - så jeg kan få en mailadresse og på sigt også få en hjemmeside lavet og uploadet.......er der nogen som har nogle gode idéer til hvem jeg bør vælge - hvad jeg skal kigge efter .................jeg ønsker ikke et webhotel, der koster flere hundrede kroner om måneden - men vil jo gerne have sikkerhed, at det virker og jeg kan få lidt hjælp, hvis noget driller og ikke virker

Hej Frank,

Jeg kan tilbyde, professionel hosting fra 49 kr. pr måned med 5 e-mail kontier. Webname tilbyder support i tidsrummet 06:00-20:00 så du kan altid få professionel hjælp, hvis du måtte have nogle problematikker Wink

Hvis dette kunne være intressant er du velkommen til at kontakte mig på jh@webname.dk eller på 42 80 80 60. Hvis du evt. ikke har noget at bruge et webhotel til kan du undlade at betale for andet end mail hotel - kontakt mig hvis det kunne være intressant. ;-) Se evt. mere på http://webname.dk/?pageid=9&title=Webhotelpriser

Håber du finder en god løsning. Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:40

Jeg bruer Gigahost 20 DKK per måned og det er jeg udmærket tilfreds med. Jeg ved ikke om man kan ringe til deres support da jeg ikke har haft brug for det.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:53

Nillerrune:

Jeg bruer Gigahost 20 DKK per måned og det er jeg udmærket tilfreds med. Jeg ved ikke om man kan ringe til deres support da jeg ikke har haft brug for det.

Jeg ville nok lige overveje Gigahost en ekstra gang. De lavede i januar en mega fejl. Se evt. http://www.computerworld.dk/art/43629

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:31

Du skal da helt klart vælge surftown.

Husk hvis du har tradedoubler kan du oprette webhotellet igennem der og få det næsten gratis det første år.. Wink

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:06

Webname:

Jeg ville nok lige overveje Gigahost en ekstra gang. De lavede i januar en mega fejl. Se evt. http://www.computerworld.dk/art/43629

Det virker ikke videre heldigt at du bruger hver given lejlighed til at svine gigahost ... jeg har set dig goere det flere gange paa det sidste. Ja de lavede en fejl og ja du betaler 20kr om maaneden for nogle overdrevne store loesninger. Hvis du forventer state of the art service, backup, forbindelse, hosting mv. for 20kr om maaneden mangler du realitetssans, og vi har saa konkluderet at Gigahost tilsyneladende sparer paa deres personale og paa deres backup loesning. Ergo er gigahost en billig loesning for folk som selv tager backup og ikke behoever support.

Til Franks behov kan han umiddelbart klare sig med en billig loesning fra et af de billige hoteller, hvis han gerne vil have et menneske at tale med istedet for en computer, og en at komme til naar det driller istedet for en kold FAQ saa kan han give lidt mere og faa et hotel hos f.eks. Jannik.

Vi har selv en raekke kunder som gladeligt giver vores (ifht discount hotellerne) hoeje priser mod at kunne ringe til os og faa svar paa baade de utroligt dumme og de lidt mere inteligente spoergsmaal, vi har ogsaa en raekke kunder der betaler 10 gange saa meget for at faa lov til at ringe til os klokken <bip> om natten og raabe og skrige af os naar siden er gaaet ned ... hvilket typisk resultere i at vi fortaeller dem hvordan de undgaar at lave samme fejl igen :)  

Det er praktisk talt umuligt at undgaa nedetider, det sker alle steder, spoergsmaalet er hvordan man haandtere det naar det endelig gaar galt. Vi har f.eks. 2 komplette servere staaende klar til at tage over i tilfaelde af nedbrud. Vi lagerfoerer selv samtlige reservedele til vores servere, vi har et reserve setup der i tilfaelde af laengerevarende nedetid kan kobles til hvis f.eks. datacentret braender eller paa anden maade bliver utilgaengeligt i laengere tid.

Tror i discount hotellerne har samme muligheder med de lave priser de tager? 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:15

Hej Mikkel,

Jeg beklager at jeg har oplyst andre Amino brugere, om det jeg kender til det konkrete hosting firma. Hvis nogle føler sig generet, vil jeg gerne have lov til at sige Undskyld.

Min umiddelbare hensigt, varat fortælle Frank at der på hosting markedet er 2 primære sider - Discount og Professionel. (Der findes sikkert også mange mellemtrin).

Jeg syntes bare man skal tænke en ekstra gang over, hvad man skal bruge webhotellet til og vælge derefter.
vis man vil vælger en billig udbyder, kender jeg til følgende: one.com, surftown.dk, cliche.dk (1 kr. pr 100 mb).

Jeg beklager mine kommentar har været til irreterende for andre - tak for du har gjort mig opmærksom på det. 

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 14:06

Webname:

Nillerrune:

Jeg har brugt Gigahost siden september sidste år og har overhoved INGEN problemer haft. Det var jo også kun 52 kunder som mistede deres indexfiler.

Jeg vil mene at Gigahost er den bedste, hvis det bare er almendelig hosting. 

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 14:21

Ingen tvivl om at man får voldsomt meget valuta hos Gigahost for pengene.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)