Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flash video player

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Jeg skal bruge en flash video afspiller til et site á la Youtube, hvor videoen bliver hentet på en server.

Skal man købe sådan en afspiller? Eller skal man få den udviklet af en freelancer.. Hvad er billigst?

/Kristian

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 12:12

Jeg er fuldstændig overbevist om, at jeg har misforstået hvad du mener?

Det absolut billigste er jo, at benytte Youtube -løsning. Det er gratis! Men du kan da sagtens få udviklet en, specielt til dig/din kunde?
I don't get it ? ..... Geeked

Tilmeldt 17. Aug 07
Skrevet kl. 14:59

Tak for svaret, men... 

Det jeg mener er at jeg skal have udviklet eller købe en flash video player som har forbindelse til en server, hvori folk kan uploade deres video - ligesom Youtube. Jeg skal bruge den til et nyt koncept/hjemmeside indenfor online-video.

Kan man købe en flash video player som har forbindelse til en server, hvori folk kan uploade deres video?

Hvis man ikke kan købe den.. Hvem I danmark kan udvikle den?

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 10:27

Tror jeg da godt, at vi kan hjælpe dig med.

Men jeg tror, at du gør det sværer end det er ... fordi på den ene side spørger du, om man ikke "bare" kan købe en flashplayer og på den anden side, snakker du om, at der skal udvikles en helt ny player.

Der er en VERDEN til forskel - især økonomisk.

Men lad os prøve at snakke sammen - du skal være velkommen til at benytte kontaktformularen på mit site og uddybe helt nøjagtigt hvad du ønsker af os.

Tilmeldt 17. Aug 07
Skrevet kl. 12:27

Mange tak for svaret.. Jeg spørger lige mit netværk og ser hvad de siger, men hvis jeg får brug for hjælp vil jeg måske kontakte Jer.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)