Kritik efterlyses! - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Giv mig feedback på mit website/webshop "

Kritik efterlyses!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 10
Tilmeldt 21. dec 17
Indlæg ialt: 2

Fra Opgavekorrektur.dk
Skrevet 21-01-2018 kl. 23:11

Hej alle

Jeg er efterhånden nået langt med min hjemmeside om opgavekorrektur, men sidder alene med arbejdet (design, side-struktur, tekster, linkstruktur mv), så det kunne være rart med noget ris og ros fra gode folk derude.

Målgruppen for sitet er studerende. Produktet er korrektur.

www.opgavekorrektur.dk

Tak for hjælpen :-)

Vh Jan

Amino-karma 8.365
Fra København S
Tilmeldt 13. aug 14
Indlæg ialt: 2.063
Amino Plus
Jørgen Kirkegaard
Fra StaticData og Kirkegaa...
Skrevet 23-01-2018 kl. 23:42

Wow, som forventet et rigtig godt sprog. (Jeg bryder mig ikke om konceptet, som jeg synes er upædagogisk, men det var så ikke dét, du spurgte om)

Jeg blev helt fascineret, for det er faktisk sjældent med et elegant sprog "nu-om-stunder". Jeg skulle faktisk ret langt, men det var ikke komma-fejl, men punktum-fejl, jeg fandt. Eller måske var det en layout-fejl - ja faktisk to - dette er den ene: "Før- og efter korrekturlæsning Korrektur af bachelorprojekt optimerer sproget Godt opgavesprog er korrekt, præcist og videnskabeligt.  Herunder kan du se et eksempel på en bacheloropgave, der er blevet optimeret af" --men det var under overskrifterne "Ikke-kategoriseret" og så er siden sådan set jo ikke færdig.

"Tøv ikke med at tage fat på os": Jeg må også blankt erkende, at jeg ikke bryder mig om en dansk oversættelse af det engelske udtryk "don't hesistate to..". Vi bruger det ikke. Hvorfor skulle jeg 'tøve'?

Og hvis vi skal i pernittengrynafdelingen: Hvordan læser man korrektur på en bachelor? Eller bruger man bare også dén betegnelse for selve opgaven?

Jeg kan anbefale, at I laver link til mailadressen "mail(at)opgavekorrektur.dk" og ikke kun til web-linket.

Whoops. Jeg indrømmer, at der gik sport i at finde en komma-fejl........ Hvad er nu det: "Helle står for økonomi, bogføring og markedsføring. Det er også Helle, der holder styr på, hvilke opgaver der skal korrekturlæses hvornår" Er det smag og behag, eller henviser "der" ikke til "opgaver", og derfor skal have komma foran? Aj, det er sent nu.

Super flot side, super lækkert sprog.

Held og lykke med det!

(Og giv nu ikke min kommentar en tur i møllen :-D)

Mvh

Jørgen Kirkegaard, datakonsulent, iværksætter-rådgiver, privat UDLÅNER, underviser mm.

:

Det tager højst 3 dage at komme ud af RKI

Med lidt forberedelse kan det gøres på én og samme dag.

Kontakt mig på 

- joergen.kirkegaard@live.dk
- 2621 3981

Med venlig hilsen
Jørgen Kirkegaard

Ejer af Kirkegaard -Live Holding ApS og StaticData ApS
Se evt. mere her: www.kirkegaardlive.dk

Amino-karma 1.054
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. apr 17
Indlæg ialt: 261

Allan Møller Rantaniemi
Skrevet 24-01-2018 kl. 01:07

Det er en fremragende hjemmeside, men bryder mig dog heller ikke om konceptet.

Men en ting jeg bryder mig endnu mindre om, er de falske anmeldelser i selv skriver. Og at i så også giver jer selv stjerner!

5 stjerner ud af hvor mange? Formoder 5/5, men dette er bare for uærligt for mig.

Men ellers kanon opsat hjemmeside, ros til det, men ris til konceptet.

Hilsen Allan

Amino-karma 1.054
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. apr 17
Indlæg ialt: 261

Allan Møller Rantaniemi
Skrevet 24-01-2018 kl. 01:30

Tilføjelse, hvis i skriver om diverse undersøgelser, så vedhæft link til undersøgelsen. Nu har i skrevet omkring en undersøgelse med 1000 engelske personener, Og i nævner en masse prosent tal, men ingen mulighed for at følge op på jeres blog og se statistikken, og hvem der har lavet undersøgelsen. Plus en undersøgelse med kun 1000 mennesker (i dette tilfælde fra England) er jo ikke særlig dybtgående.

Men forstår at dette kun er skrevet som et salgs argument. Måske med en "undersøgelse bag sig?"

Men fremstår sjusket for mig. Især når det er studerende i henvender jer til, så husk kilde angivelser på alle eksterne oplysninger, såsom statistikker.

Hilsen Allan

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af:

Besøg vores andre hjemmesider :
lll