Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg sælger min hjemmeside: Skønhedsanmeldelser, blog, brugerlogin m.m.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Birkerød
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har bygget en hjemmeside op i WordPress med brugeranmeldelser af skønhedsprodukter. Her kan man læse om og anmelde makeup og skønhedsprodukter til både ansigt, krop og hår, så man nemt kan finde frem til, hvilke der virker, og hvor man kan købe dem. Foruden anmeldelser har vi også en skønhedsguide (blog), hvor man kan læse inspirerende blogindlæg med skønne tips og videoguides.

Man kan oprette en profil på få minutter, hvorefter man går i gang med at skrive sine egne anmeldelser eller kommunikere med personer, der har samme interesser som en selv. Man kan skifte profil- og coverbillede, skrive i fora, kontakte andre medlemmer m.m.  

Der er tilknyttet et pointsystem, hvor man får points for at anmelde, hvilket man fx kan bruge i en pointshop (ikke bygget endnu).

Hjemmesiden er i WordPress, og der er udviklet et anmeldelsesplugin kun til vores site.

Siden hedder RevU (udtales "review"), og I kan se et screenshot af forsiden nedenfor.

Jeg har desværre ikke tiden eller interessen til at færdiggøre projektet, selvom det stort set er klart til at gå i luften. Jeg sidder som enkelt person om dette (der har dog været en webudvikler ind over), og jeg synes derfor, projektet er for stort for mig. 

Er der nogen interesserede herinde? :)

Tilmeldt 20. Jan 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har en skønhedsklinik så vil gerne høre yderligere om det kunne være med til at forbedre vores koncept.

Kan vi ringes ved imorgen?

Fra Birkerød
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det lyder interessant. Vi kan sagtens ringes ved. Skriv dit telefonnummer i en privat besked, så kan jeg ringe i løbet af dagen :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)