Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.penlau.com - vi synes vi er seje, hvad synes i..?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Vi er en forholdsvis ny virksomhed på markedet indenfor designmøbler og accessories. Vi har kæmpe ambitioner om at blive en af de hurtigst voksende design brand indenfor vores branche. Ligeledes vil vi sætte nye standarder indenfor branchen om hvordan handel og information sker via vores site.

Derfor kunne det være en stor hjælp - hvis I vil give os feedback på www.penlau.com brugervenlighed, layout, informationssøgning, inspiration til hvordan produkterne anvendes og selvfølgelig vores online shop.

På forhånd tak.

www.penlau.com

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side, flotte billeder... MEN: jeg savner noget helt banalt:

Hvem er I? Jeg savnede en let adgang til adresse og CVR-nummer - det bør stå allerede på forsiden. Det kan sagtens stå med småt i bunden af siden, men jeg synes, det skal være der. Så vidt jeg ved, er det også et krav fra PBS, hvis I skal modtage Dankort betaling (og det skriver I et sted, at I gør).

Hvorfor skal al tekst være på engelsk? Jeg kan forstå, at I gerne vil sælge uden for landets grænser, men så lav en side, hvor man vælger sprog.Faktisk er jeg ret sikker på, at I ikke kan lave en Dankort aftale uden at betingelserne står på dansk.

Mht. jeres forretningsbetingelser: 

I skal gennemgå afsnittet om betaling. I skriver, at I ikke beder om betaling før varerne er til rådighed (accepteret i kurven), men betaling må først opkræves, når varen er afsendt. Dermed er afsnittet om, at I tilbagefører beløb for ikke leverede varer overflødigt. I vil få problemer med at få en PBS-aftale med de forretningsbetingelser, I har beskrevet. 

Der bør være to forskellige sæt forretningsbetingelser - et for forbrugersalg og et for salg til erhvervsdrivende. Husk at der gælder meget forskellige regler.

Fragt: Hvorfor beregner I ikke prisen for forsendelse direkte ved check ud? Det burde ikke være det store problem - andre kan gøre det. Hvis I vil opkræve prisen på fragt via kreditkort/betalingskort skal beløbet indgå i det beløb, kunden godkender.

Køb: Det er svært at se teksten i de orange bokse. Hvordan kommer man i øvrigt videre, når man har sagt OK til købet? Jeg kunne i hvert fald ikke komme til kassen.

Priser: Hvorfor er alle priser i Euro i stedet for danske kroner? Som dansker vil jeg da ikke handle i en dansk forretning, som ikke bruger DKK. Jeg tror i øvrigt ikke, at i kan få en betalingskortaftale i andre valutaer end DKK.

Så alt i alt: I har nogle fine billeder (og nogle høje priser), men der er noget at arbejde videre med. I kunne med fordel læse reglerne for internethandel og e-handelsmærket.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)