Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til SPAM mails

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jan 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har et spørgsmål vedr. SPAM mails

Jeg har ikke på nuværende tidspunkt et firma.

Inden jeg går igang kunne jeg godt tænke mig at finde ud af om der er et grundlag for a starte mit projekt op.

Derfor til mit spørgsmål:

Må jeg som privatperson godt skrive e-mails til potentielle samarbejdspartnere, for at høre om det kunne have interesse?

Jeg er i tvivl da jeg ikke skriver fra en virksomhed, og ikke har et produkt til hverken at sælge eller markedsføre.

Håber i kan hjælpe!
 - og god weekend

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Spam regler omfatter alle der optræder som virksomhed - uanset de har CVR eller ikke
Omvendt tror jeg ikke ret mange f.eks anmelder uanmeldte jobansøgninger som spam - så længe der slet ikke er tale om salg

Og så endnu mere omvendt - jeg tror du kommer galt af sted med bare at sende mail til potentielle samarbejdspartnere - Mange vil se det som spam (og kan jo ikke garantere ingen anmelder) men først og fremmest vil det irritere at få mailboksen fyldt med sådanne ting OG det vil virke top useriøst - og initiativløst og som forsøg på at gemme sig bag et internet frem for at turde tale lige ud -  at masseudsende ting frem for at gribe telefonen eller køre forbi til et besøg først

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 15. Jan 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John tak for dit svar!

Planen var netop at beskrive ideen kort og tilbyde en samtale omkring ideen.

Ud fra min erfaring er et tilfældigt telefonopkald langt mere irriterende end en forespørgsel på mail, som bare kan slettes.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:

Hej John tak for dit svar!

Planen var netop at beskrive ideen kort og tilbyde en samtale omkring ideen.

Ud fra min erfaring er et tilfældigt telefonopkald langt mere irriterende end en forespørgsel på mail, som bare kan slettes.

det kan telefon også være - men det andet er ofte bare en "fej" måde at komme ind på og hvad vil du med en masse mails der slettes. Man må have "nosser" nok til at tale - og formål nok til hurtigt at gøre det interessant, og fornemmelse nok til at afslutte hurtigt ved ingen interesse

Det KAN da godt være det irriterer nogen mere med tlf end mail, men - hvad betyder det, hvis 100 mails ryger i papirkurven som de ofte gør - og 100 telefonsamtaler fører til at JA du må da gerne sende en mail med nærmere forklaring, eller komme forbi til en snak, i bare 3 tilfælde

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)