Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af 3 websites - links, leads, affiliate

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Davs. Smile

I skrivende stund har jeg tre hjemmesider liggende, der desværre rækker udover mine disponible timer på ugentlig basis. 

Derfor er de til salg til den rigtige pris. 

Første er en udviklet portal med brugerhåndtering, admin-backend udviklet til at håndtere systemet og med basis i Umbraco. Vi har brugt et par hundrede timer på at udvikle det. Ca. 2 år gammelt, samt nogle glimrende links fra fx HK. Hertil er en FB-side med +1.000 likes, samt +3.000 unge, registrerede brugere. Altså grundlæggende et website og en portal med mere pondus end blot et Wordpress-blog-site. 

Andet er en tidligere webshop, som i dag står ubrugt, men med en OK linkprofil (15 dofollow, 1 link per domain - flere links fra +50 DA-websites) og en opskrift på chokoladekage - 40.000 søgninger månedligt - der går højere og højere op. Side 20 sidste måned, side 5 i dag.... Det er et Wordpress-site. Ca. 0,5 år gammelt. E

Tredje er et helt nyt Wordpress-site, som har fået opsat små "standardlinks" som f.eks. CSR-mærket osv. Her er skrevet nogle notater om f.eks. samfundsøkonomi, hvor jeg tidligere havde et website, der havde alle førstepladser - det ville jeg udforde. Et par måneder gammelt. 

Om du agter at bruge websitet til linkbuilding eller køre konceptet videre, skal være op til dig. 

Jeg har ikke lagt links frem, fordi jeg hverken ønsker reklame eller "uinteresserede besøgende." Er du interesseret og vil høre/se mere, så kontakt mig her på Amino eller på mail: kasperfriis@friisonline.dk. Fortæl mig lidt om, hvilket firma du skriver fra, og hvordan du kan bruge de enkelte sites. 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)