Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 2. Feb 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen. Jeg har længe haft drømme om at starte en webshop med salg af elektronik og andre diverse ting. Jeg har nogle få spørgsmål, som jeg håber i kan besvare.
Da jeg er studerende er min økonomi begrænset, så jeg har ikke lige 5000 til at få designet en hjemmeside. (Vil klart ofre de penge, når jeg engang får råd til dette.) Jeg har set diverse webshop løsninger fra 250 - 400 kr pr. måned, hvilket ville være en del penge at starte ud med, da der jo kommer en aftale med pbs oveni. Så kom jeg på den tanke, om det var muligt at gøre det billigere. Jeg kunne selv, ved hjælp af oscommerce eller joomla designe min hjemmeside, og evt bruge virtuemart som betalingsmodul eller hvad det hedder. Alt dette vil selvfølgelig tage tid, men det har jeg.
Spørgsmålet er så, om det er muligt at leje et webhotel, som løsningen "red planet" fra http://yourplanet.dk/index.html, og så designe sin webshop selv, og betale 100 kr om måneden. istedet for at leje en webshop til 250 om måneden?
Lidt længere nede på siden står der "softwarepakker til avanceret hjemmesidefremstilling" og ved løsningen "red planet" får man, ssl, agora shopping cart, instant zen cart, cube cart, og osCommerce. Det betyder vel, at man kan designe ved brug af osCommerce og lave en webshop udfra det? Håber nogen kan hjælpe.
Med venlig hilsen Kevin

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:59

Hvis 400 kr om måneden kan vælte din webshop har du ikke gennemtænkt dit forretningskoncept grundigt nok, PBS kan finde på at kræve en bankgaranti på op til 25.000kr (det højeste jeg har hørt). Desuden skal du tænke på ting som varelager og markedsføring, kunderne kommer ikke af sig selv.

Jeg tror du vill have godt af at få læst E-Pusher igennem :)