Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder man et Japansk-talende individ i København?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 18
Indlæg ialt: 1
Fra  URU Design Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino,

Jeg driver en design virksomhed der på et år har rejst over 1.000.000 DKK på crowdfunding platformen Kickstarter. Vi kunne nu tænke os at tage vores produkt til 'Makuake' som er en japansk platform for reward-baseret crowdfunding, lidt ligesom Kickstarter. I den forbindelse vil jeg gerne hyre en japansk talende person til at varetage planlægningen af dette, klare kommunikationen og hjælpe os med at overkomme de sproglige barrierer. Personen skal også tale engelsk eller dansk, og må gerne have en baggrund inde for business/marketing/management.

Min udfordring er at jeg ikke kan finde et forum for japansk talende individer i København. Er der nogle der har nogen erfaring eller råd de er villige til at dele med mig?

Mvh,

Alexander 

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 41
Fra  JK Agentur Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander,

Prøv at kontakte JETRO. De har nok en kontakt du kan bruge:

JETRO COPENHAGEN
Rådhuspladsen 16, 1550 Copenhagen, Denmark
TEL:45-8896-8627   FAX:45-33-11-01-36

MVH

Jesper

Find dine nye fritidssko, vandrestøvler, jagtstøvler, etc på: www.outdoorgear.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan klar anbefale JETRO, de er utroligt hjælpsomme.

Kan do ikke finde ud af om de stadig eksistere, for ifølge den japanske ambassade hjemmeside henvises man til JETRO i Nederlandene.

Alternativt prøv at høre de danske ambassade i Japan om de har nogle kontakter ( prøv handelsafdelingen)

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

alexmorabbi:
Min udfordring er at jeg ikke kan finde et forum for japansk talende

Hej Alexander.

Jeg har en ven på FacebookKoko Kimura prøv at kontakte hende.

Mvh. Niels

[Manuel signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

https://itwebsite.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)