Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

USA er topdollar

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Om en bette uge rejser fruen min til USA; først til Atlanta og derefter Miami... fik just info vedr. location/hotel m.m.

Mona spurgte mig om jeg vidste, hvorvidt der er føntørrer på hotellerne i USA... jeg svarede: "Helt sikkert! Det er da på alle bedre hoteller!" - og alle de steder jeg har været - også i USA - er der både det ene og det andet.

Hun skal bo på:

The Georgian Terrace i Atlanta, Georgia
www.thegeorgianterrace.com

Biltmore Hotel i Coral Gables, Miami
www.biltmorehotel.com

Tjek lige... de er ret blæret - vist IKKE nogen tvivl om at hun IKKE behøver at slæbe føntørrer med helt fra Dannevang.. ;-)

Vi har joket lidt med at [b]børnene nok slet ikke opdager[/b] hun er i USA, fordi hun arbejder så meget som hun gør - og hvis de synes hun er solbrændt (efter Miami hvor de jo har 25-30 grader) så spørger de sikkert: "Var der varmt på arbejdet, mor?!"

Ja, lidt sjov skal vi lave med det ;-)

Mona har iøvrigt boet i South Carolina, men har ikke været i USA siden - så hun glæder sig selvfølgelig - og med rette - jeg burde være født amerikaner; jeg må erkende mig vild med landet.

Alt er bare anderledes - og når man først engang har landet i Las Vegas om aftenen - og kører med taxa ind mod downtown - så er man solgt!

Når man først engang har kørt gennem tre stater på samme dag hvor man oplever Nevadas varme ørken - og få timer senere meterhøje snedriver i Utah - og et smut omkring Arizona - så er man solgt!

Can´t wait to get back!

Lasse Burholt - der burde være født amerikaner

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 18:07

Ja, det ser sataneme fantastisk ud

Hvor lang tid skal hun være afsted?

Kunne godt nok også snart bruge en laaaaaang tur på ferie... Var godt nok afsted to gange i sommers, og det var ikke FRA arbejde. Måtte jo benytte mig af telefon og fax en hel del...

Men der skal nok komme en dag hvor JEG kan slappe af

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:53
Dato: 3/4/2006 6:06:31 PM Forfatter: Marcel Fuursted

Var godt nok afsted to gange i sommers, og det var ikke FRA arbejde. Måtte jo benytte mig af telefon og fax en hel del...

Men der skal nok komme en dag hvor JEG kan slappe af

Ja, Marcel - men et eller andet sted så er det da okay også at arbejde lidt i pool-kanten eller på et eller andet damn-nice hotel!
Var i Las Vegas forrige år, hvor jeg boede på The Venetian i en af deres totaaaaal iorden luxus-suiter; det var da ok at sidde der med sin blærbar ;-)

The Venetian er så absolut det fedeste hotel jeg længe har været på: Det er som at være i Venedig: Der sejler Gondoler INDE I HOTELLET...

Se dette billede: Gondoler inde i hotellet.. bemærk himlen.. den er fake! Det samme gælder dette billede: Et Venedig torv - inde på hotellet - second eller third floor så vidt jeg husker... bemærk igen himlen: FAKE!

Og dit spørgsmål: Mona skal "kun" være 8 dage overthere; 4 dage i Atlanta og 4 dage i Miami.

Vi satser på hun får tid til at besøge vores ven, Robert i Atlanta --- han er ren Bling! Bling! - som taget ud af Cribs på MTV: Tjek hans "ydmyge" vognpark og "lille hus" her ;-)

Robert er også at finde på min picture-blog: www.lasseburholt.com/whois

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 18:56
Ikke for at virke gnaven, men hvad bruger du enlig din blog til ?

Ser ud til at sidste update på din blog er 25 Januar, måske skulle du smide det med fruen på bloggen istedet for ?

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 18:57

Damn... Det er jo blær det hele... Jeg har været på et par lækre hoteller her i Europa, men det kan da godt være man ikke har oplevet luksus før man har været i Vegas... Det er godt nok lækkert...

Og hvad sker der lige for ham Robert? Jeg er godt nok glad for det ikke er mig der har alle de biler. Det må godt nok være træls... Hehe... ØV ØV ØV!!!

/Marcel Fuursted

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:16

Dato: 3/4/2006 6:56:04 PM Forfatter: mk Ikke for at virke gnaven, men hvad bruger du enlig din blog til ? Ser ud til at sidste update på din blog er 25 Januar, måske skulle du smide det med fruen på bloggen istedet for ?

Det er helt ok du lige kaster spørgsmålet ud; Bloggen er ikke en blog i gængs forstand - det er bare (Blogger.com) det letteste redskab for mig ifm. med opdateringer omkring billede ifm. "mit liv".

Min "rigtige" blog finder du på Mingler.dk - Lasse Burholts blog på Mingler - hvor jeg stort set "blogger" hver eneste dag med mange forskellige emner.
"Nyheden" om fruen min ligger på mit MSN Space... ;-)

Var det nogenlunde fyldestgørende, MK?!

Lasse

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:19
Dato: 3/4/2006 6:57:15 PM Forfatter: Marcel Fuursted

Og hvad sker der lige for ham Robert? Jeg er godt nok glad for det ikke er mig der har alle de biler. Det må godt nok være træls... Hehe... ØV ØV ØV!!!

Robert så en mulighed; reagerede på den - and he took massive action!
En iværksætter med det vildeste "drive" - han har faktisk skabt 42 millionære (i dollars!) på 3 år - og har et erklæret mål om at skabe 500 millionære indenfor 8 år (dvs. 458 millionære de næste 5 år!).

Bling! Bling!

Lasse

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 19:42
Det må jeg da nok sige... Det er jo også det det hele handler om. Gribe muligheden og tage hårdt fat om den, og følge dens udvikling med hård hånd

/Marcel Fuursted

Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 20:15
Hvis man må være så fræk at spørge? Hvad beskæftiger Robert sig med?

Der ser ud som om han har fat i noget af det rigtige - He He...

Det er nogle ret lækre biler han har i hans garage :-)

Jeg har endnu ikke været i USA, men regner med at jeg skal en tur derover indenfor 3 år, da jeg helt sikkert kan få glæde af det, med et nyt projekt om et års tid..
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 20:38
Lasse ahh okay ;) Tænkte på om det så ikke var nok at smide den der, mener dem som kommer på din blog er måske dem som intressere sig for hvor din kone rejser hen. Medmindre du selvfølgleig havde en anden grund til at smide det netop på amino, det jo meget god inspiration med det hotel ;)
Side 1 ud af 2 (16 indlæg)