Om en bette uge rejser fruen min til USA; først til Atlanta og derefter Miami... fik just info vedr. location/hotel m.m. Mona spurgte mig om jeg vidste, hvorvidt der er føntørrer på hotellerne i USA... jeg svarede: "Helt sikkert! Det er da på alle bedre hoteller!" - og alle de steder jeg har været - også i USA - er der både det ene og det andet. Hun skal bo på: The Georgian Terrace i Atlanta, Georgia Biltmore Hotel i Coral Gables, Miami Tjek lige... de er ret blæret - vist IKKE nogen tvivl om at hun IKKE behøver at slæbe føntørrer med helt fra Dannevang.. ;-) Vi har joket lidt med at [b]børnene nok slet ikke opdager[/b] hun er i USA, fordi hun arbejder så meget som hun gør - og hvis de synes hun er solbrændt (efter Miami hvor de jo har 25-30 grader) så spørger de sikkert: "Var der varmt på arbejdet, mor?!" Ja, lidt sjov skal vi lave med det ;-) Mona har iøvrigt boet i South Carolina, men har ikke været i USA siden - så hun glæder sig selvfølgelig - og med rette - jeg burde være født amerikaner; jeg må erkende mig vild med landet. Alt er bare anderledes - og når man først engang har landet i Las Vegas om aftenen - og kører med taxa ind mod downtown - så er man solgt! Når man først engang har kørt gennem tre stater på samme dag hvor man oplever Nevadas varme ørken - og få timer senere meterhøje snedriver i Utah - og et smut omkring Arizona - så er man solgt! Can´t wait to get back! Lasse Burholt - der burde være født amerikaner |
Ja, det ser sataneme fantastisk ud