Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

USA er topdollar

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 3/4/2006 8:37:40 PM Forfatter: mk Lasse ahh okay ;)  Tænkte på om det så ikke var nok at smide den der, mener dem som kommer på din blog er måske dem som intressere sig for hvor din kone rejser hen. Medmindre du selvfølgleig havde en anden grund til at smide det netop på amino, det jo meget god inspiration med det hotel ;)

At kaste en bemærkning ind her på Amino under Caféen om netop USA - og et par "lækre hotel links" giver jo anledning til lidt debat - og som det har udviklet sig indtil videre, lader det da til at det skaber inspiration - så ja, svaret må; At give inspiration i en ellers måske lidt ligegyldig meddelelse; for selvfølgelig er det jo ikke interessant hvad fruen min laver.

Det er sikkert heller ikke vanvittigt interessant hvad jeg specifikt laver, men har kanon erfaringer med min billedsite; for selvom man måske ikke præcist kan udlede hvad jeg laver, så er det interessant hvordan hulen det kan være jeg både er her og der og alle vegne... og ikke bare hjemme i Frederikshavn ;-)

Lasse ;-)

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 21:47

Dato: 3/4/2006 8:15:26 PM Forfatter: Jesper Nedergaard Jepsen Hvis man må være så fræk at spørge? Hvad beskæftiger Robert sig med? Der ser ud som om han har fat i noget af det rigtige - He He... 

I could tell ya, but then I would have to kill ya! ;-)
Just kidding!

Svaret ligger lige for... tjek eks. min signatur...! - en bette video er en del af forklaringen ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 21:48
Yep du har ret :) Kommer foresten selv fra frederikshavn, men er flyttet til als for 4 dage siden. Men lækkert at se os frederikshavnere også er på amino ;)
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 22:05
Hehe, Lasse...

Ganske fin lille film - Så vil jeg gætte på at Robert beskæftiger sig med Tahitian Noni Juice - Ser også ganske eksotisk ud i den film :-)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 22:08

Dato: 3/4/2006 10:05:12 PM Forfatter: Jesper Nedergaard Jepsen Hehe, Lasse... Ganske fin lille film - Så vil jeg gætte på at Robert beskæftiger sig med Tahitian Noni Juice - Ser også ganske eksotisk ud i den film :-)

Du er huleme ikke nem at skjule noget for!  ;-)

Lasse

Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 22:17
Hehe... Nej, det kan der være noget om ;)

Men man må sige at det er godt klaret, at skabe sådan en formue. Jeg må hellere lige tjekke Tahitiannoni.com for flere oplysninger, for skal da lige se hvad produktet er for noget - Så ret lækkert ud i filmen, hehe...
Side 2 ud af 2 (16 indlæg)