Hey Amino brugere. Jeg tænkte jeg ville dele lidt ud med min erfaring med handel af Bitcoins og andre coins og til dem som vil igang vil jeg komme her med lidt gode råd til hvad man IKKE skal gøre. OBS: Cryptocoins er MEGET volatile, de stiger og falder konstant og man kan nemt se fx. Bitcoin falde 40% i værdi på 1 uge men ligeså kan man se den stige ligeså meget igen ugen efter. Var man så smart at købe for 1.000 kr. bitcoin i Januar 2017 så ville de have været 50.000 værd i November 2017. Ret god investering. For at handle med cryptocoins skal man først oprette sig som bruger på en af de mange børser der findes, jeg har bla. været på: Kraken.com, Poloniex.com, Bittrex.com, Coinbase.com og har brugt flere uger på at vente på at blive godkendt og ofte først for at blive afvist flere gange, og den cryptocoin jeg ville have købt i steg måske 50% på de uger jeg ventede og gik altså glip af en god sump penge. Så i min frustration over at ville oprette mig et sted og handle med Coins opdagede jeg endelig et sted hvor man kan blive godkendt samme dag, uden nogen yderligere godkendelse og kan handle op til 2 bitcoins i værdi (Ca. 30.000$ idag) Jeg kan varmt anbefale en af verdens mest brugte cryptocoins portaler, til køb og salg af over 200 forskellige cryptocoins, der er meget andet ind kun Bitcoins (Som jeg personligt tror vil falde endnu mere i værdi) der findes også Litecoin, Ehtereum, Bitcoin Gold, Dash, XRP, NEO osv. og alle kan noget forskelligt, nogle kan blive den næste store ting og andre falder måske igennem og flopper stort. Vil du prøve kræfter med at handle cryptocoins, hvor flere dagligt har stigninger på op til 100% så klik dig ind på Binance som os har sin egen coin BNB: https://www.binance.com/?ref=15571179 Her ses et udpluk af dagens cryptocoins og hvor meget de er steget på 24 timer. Jeg ejer selv TRX og den er steget +50% siden jeg købte den. 1. Opret dig som bruger og bliv godkendt på: https://www.binance.com/?ref=15571179 2. Man kan ikke direkte købe coins med dankort på denne børs, først skal man indsætte cryptovaluta (Man vælger selv, jeg anbefaler at købe Bitcoin Cash (BCC) og ikke Bitcoin (BTC) pga. dens lave netværks fee og hurtige overførsel) Det kan fx. købes via bitcoinsalg.dk eller en anden der sælger coins (Coinbase.com, kan dog tage lang tid at blive godkendt) og så sende dem til din wallet inde på Binance, se billedet herunder: Når du er logget ind på Binance så vælg funds i højre hjørne og tryk på "Deposits Withdrawals" Skriv nu BCC (Bitcoin cash) i søgefeltet hvis det er Bitcoin cash du har købt først og tryk på "Deposits" udfor den. Her kommer nu din wallets adresse, det er her du vil sende dine coins hen til når du har købt den et sted fra. Man kan kun modtage Bitcoin Cash på den adresse jeg her har valgt, så man skal sørge for at vælge den rigtige cryptocoin. Oplys den adresse til dem du har købt Bitcoin Cash (BCC) af, så sender den den til din Binance adresse. Nu er du klar til at handle og måden det gøres på er at du først sælger dine BitcoinCash, istedet for man får penge når man sælger noget får du istedet Ethereum cryptovaluta som du fremover nu bruger til at købe andre coins med eller beholder som en god investering. Da jeg ikke ejer nogle BCC (BitcoinCash) står der på mit billede ingen beholdning, det vil dog fremgå af din oversigt, vælg maks og sælg til markedspris eller indsæt en pris du vil sælge til. Nu er du klar til fremover at handle alle de coins du ønsker, ved at handle på ETH (Ethereum) markedet. Her ses et overblik over lidt forskellige coins som jeg selv har valgt at investere i, jeg har lavet en masse research omkring dem og teknologien bagved, hvorfor jeg tror på de vil blive meget værdi i 2018/2019. For 1 uge siden købte jeg dem alle stort set og de er allerede idag 1000$ mere værdi, på knap 7 dage. Jeg har stadigvæk en 5 coins mere som jeg mangler at investere i, men det kommer løbende. Held og lykke derude. Smid mig endelig en PM hvis du har brug for hjælp. Mvh. Jesper |
Handel med Bitcoins og cryptocoins, guiden der hjælper dig igang
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)