Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ville i spare overskud op i et IVS?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Oct 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksættere,

Godt nytår!

Jeg er ønsker at høre mere om, hvad i andre gør (eller anbafaler) ift. opsparing af de 25% af overskuddet i et IVS selskab?

Er en ekstra konto løsningen hvorved anddelen blot overføres til, eller har i andre metoder i gør brug af/anbefaler ?

Jeg er blot nysgerrig :-)

Mvh.

Den nye iværksætter

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46617
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:38

På helt samme konto som du har din kapital på inden du øger med de 25%- Ingen som helst grund til flere bankkonti - det er jo angivet korrekt i regnskabet - I princip kan du have AL din økonomi på EN og samme konto, alt fremgår jo løbende af regnskabet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 1. Oct 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 20:13

Hej John,

Tak for svar.

Min indskudte kapital ligger kontant i cigarboks. Men ja, tænker også selv at der oftest blot fremgår EN konto hvori al indtægt/udgift holdes.
Men alligevel havde jeg den tanke, om det ikke var nemmere for flere nye iværksættere, hvis der var en seperat konto til opsparing (så dette beløb som minimum blev opsparet)
Er det en helt ulogisk tanke ? :-)

Mvh.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46617
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:16

Dennyeiværksætter:

Hej John,

Tak for svar.

Min indskudte kapital ligger kontant i cigarboks. Men ja, tænker også selv at der oftest blot fremgår EN konto hvori al indtægt/udgift holdes.
Men alligevel havde jeg den tanke, om det ikke var nemmere for flere nye iværksættere, hvis der var en seperat konto til opsparing (så dette beløb som minimum blev opsparet)
Er det en helt ulogisk tanke ? :-)

Mvh.

det er ikke en super ide at have den i cigarboks andet end under stiftelsen. Hvis ting går galt kan du få meget vanskeligt ved at bevise at selskabet faktisk var korrekt etableret med kapitalen indbetalt https://johnhannover.blogspot.dk/2017/02/advarsel-til-alle-med-ivs-kan-i-bevise.html 

Om du vil have flere konto  måske med flere kontogebyrer er op til dig - det er ikke spor nødvendigt 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)