|
Hej Vi er konsulenter på udviklingen af en kundes Dandomain-webshop, men desværre har vores grafikere mere end rigeligt at lave. Derfor er vi interesserede i en freelancer, som kan designe og sætte et basisdesign på en Dandomain-shop (default-designs er jo ahem, ikke så kønne.). Det er et krav at man enten allerede kender til dandomain-systemet, eller er villig til at sætte sig ind i hvordan det virker - vi forestiller os dog ikke at betale for en komplet uddannelse i Dandomain :) Henvend jer til mig, så tager vi en snak om betaling og betingelser mht. levering. Jeg forestiller mig, at der for den rette m/k med en bred profil udmærket kunne være flere freelance-opgaver af denne størrelse i farvandet.. men det tager vi senere. Smid en mail, gerne med referencer og en idé om priser. mvh Nicolai Brodersen Hansen Projektkoordinator hos Digital Out |
Hej Nicolai
Jeg har 11 års erfaring med design til internetløsninger og har designet rigtig mange DanDomain-løsninger, du kan se nogle af dem på denne side: www.wogw.dk.
Skulle niveauet passe til de opgaver I plejer at levere til jeres kunder, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte mig.
Bliv gratis medlem