|
Hej Jeg er i den absolut indledende fase med hensyn til at starte egen webshop. Jeg har en god gammeldags (fysisk) butik som jeg nu ønsker at supplere med en webshop. De varer der sælges i webshoppen vil kun i mindre udstrækning stamme fra egen butik/lager. De fleste produkter der præsenteres/sælges i webshoopen vil komme fra et en ekstern database som producenter og grossister indenfor branchen har oprettet. Konceptet er lidt som i www.billigvvs.dk (dog i en helt anden branche). Det som billigvvs bl.a. gør er, at præsentere en række forskellige produkter fra flere forskellige producenter for forbrugeren på en relativ nem og overskuelig måde. Det er det samme jeg ønsker at gøre. Det jeg vil sælge i webshoppen stammer atltså dels fra egen lager/butik og dels fra denne eksterne database. Så kommer vi til spørgsmålet; Er der nogen der har kendskab til e-handelsløsninger der giver mulighed for på denne måde at "plukke" fra både en intern og en eksten database? Et andet ønske til min kommende webshop: I forbindelse med opstart af webshoppen vil jeg også lægge virksomhedens økonomistyring om således at økonomi og lagerstyring i størst muligt udstrækning kan integreres med webshoppen. Så det er altså også et krav eller ønske til den e-handlesløsning jeg er på jagt efter. Jeg har selvfølgelig surfet lidt rundt herinde på Amino og umiddlebart synes jeg at OpenBizBox fra GoldenPlanet ser tiltalende ud, men jeg har på ingen måde forstand på hverken progammering eller webdesign, så det er kun min umiddelbare "lægmandsvurdering" Jeg har I første omgang brug for et råd fra nogle af jer mere "nørdede typer" (undskyld mig) der færdes herinde på Amino. På lidt længere sigt vil jeg have brug for teknisk hjælp til at designe og opbygge min webshop. Har I nogen forslag til e-handlesløsninger der kan håndtere dette? Og har I nogen forslag til hvem der eventulet ville kunne hjælpe mig med det rent tekniske? De bedste hilsner Anders |
Hej Anders
Der er rigtig mange overvejelser før man finder den rigtige løsning. Vi vil kunne hjælpe dig med alle de spørgsmål du måtte have og også hjælpe dig med at finde den rette løsning ift. ønsker, krav og budget. Vi har bland andet lavet siden BilligByg.dk som kører lidt med samme koncept (ikke lagerførende). Du er mere end velkommen til at kontakte os for en uforpligende snak og få nogle gode råd fra os.
Du kan se lidt af den vi tidligere har lavet på denne side, det kunne måske inspirere dig lidt.
Bliv gratis medlem