Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjek af hjemmeside - Hvad mangler der

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har efterhånden fået sparket et webshop på benene igen.

Der mangler stadig nogle ting, såsom nogle flere produkter og en gennemgang af kategoritekster på siden.

Omsætningen på den nye shop, er absolut ikke noget at råde højt om endnu.

Lige nu, mangler jeg nogle flere øjne på shoppen - Er der nogle alvorlige mangler? Noget som kikser/ikke virker? Er det noget, der gør at lige præcis du ikke vil handle ved mig? osv.

Alle input er velkommen :)

www.happykids.dk

vh

Pete45

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pete eller Henrik.

Umiddelbart tænker jeg, at jeg ikke gider bliver mødt med en røvfuld tekst. Knald dem under dine produkter. 

Ellers tænker jeg, at du har banket en aldeles glimrende webshop sammen. Jeg er pjattet med din opsætning af produkter og en fed "læg-i-kurv"-knap.

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hjemmesiden ser god ud, men jeg ville lige læse teksten igennem for grammatiske fejl, da der er en del, hvilket især ses på forsiden. Derudover er teksten på forsiden også unødvendig lang.

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Efter min mening synes jeg i er kommet godt fra start. Men når jeg trykker "føj til kurv" så får man beskeden "Error"

Find legetøjsbutikker i Danmark og se efter gode online tilbud på legetøj 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Legetoejsbutikker.dk - kan du oplyse hvilken browser/OS du anvender? Og evt. hvilket produkt du testet det med? :) 

Vh

Pete

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Tak for feedback, super med lidt input. 

Placeringen af teksten kigge på. Ved at dem som i sin tid kørte SEO for mig, går meget op i, at teksten står højest mulig på siden. Jeg er dog enige i, at teksten optager vigtig plads, som kunne bruges på andet sjov/call to action :) 

Stavefejl mv. får jeg lige kigget på. Må indrømme at jeg ikke er super til nogle af dele, til alt held, kender jeg en som er super god til det :) 

Kom gerne med flere input :) 

Tilmeldt 13. Mar 16
Indlæg ialt: 38
Fra  PRIMADeals.dk Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Når jeg er på siden med Chrome, mangler der en del billeder både i menuen og på produkterne, der er blot nogle små firkanter. I Edge er der slet ingen billeder og i Firefox er der nogle list større firkanter.

Tænker det kunne være fint at kunne lægge "Vores bedste tilbud" i kurven direkte fra forsiden eller i det mindste at billedet var et link direkte til produkterne.

Jeg får også fejl når jeg prøver at lægge produkterne på forsiden i kurven. Det virker fint fra selve produktsiderne.

Blot lige mine hurtige indspark.

Godt nytår!
Brian

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 03:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med shoppen, det ser spændende ud.

Du kan også køre en gratis SEO analyse : https://seorap.dk her modtager du en rapport der viser hvilke punkter du kan optimere for at gøre din on-site SEO bedre. 

Knæk og bræk med det og godt nytår! 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Super - kanon feedback der. Der er en masse gode ting at gå igang med. Load fejl på siden, bliver dog lidt svær. Så snart man begynder at navigere på siden, forsvinder den og min udbyder har ikke kunne finde fejl på siden. 

Godt nytår til alle herinde :) 

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fejlen på din side skyldes at din font m.m. hostes på https://happykids.dk hvorimod alt andet hostes fra https://WWW.happykids.dk 

Dette skal du have rettet, og gøres ved at du ændre stien til din font m.m. til at bruge www. Eller endnu bedre gør den relativ. Det bør din udvikler kunne hjælpe dig med. Præcis hvilke filer det drejer sig om, kan ses i Developer Console, som du kan få frem ved at trykke på tastatur-tasten F12

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)