Hej alle Jeg står og skal til at starte ny virksomhed.. Virksomhedens koncept er det samme som Boligportal.dk - Dog med andre rammer omkring konceptet m.m Jeg søger en eller flere samarbejdspartnere, som kunne have interesse i dette projekt. Virksomheden er i opstartsfasen og venter på at modtage CVR-Nr samt registering af navn. Hvilke kernekompetencer der mangler i virksomheden App udvikler (Ikke et krav til opstartsfasen, men vil komme senere hen i virksomhedens udvikling) I starten vil jeg selv personligt stå for kundeservice, administration, økonomi samt markedsføring. - Når virksomheden begynder at sætte sit præg på markedet, vil der blive besat yderligere stillinger. Jeg har siddet og arbejdet på konceptet til dette projekt de sidste par måneder, jeg ved præcist hvilken retning virksomheden skal køre i, dog mangler jeg "man power" til at kunne realisere projektet Det jeg søger i en partner: Erfaring inden for IT Jeg kan tilbyde dig en nyopstartet virksomhed, hvor du kan være med til at præge den. Du vil være med til at træffe beslutninger fra starten og have indflydelse på processen.
|
Søger partner til virksomhed i opstartsfasen
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)