Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Messe - hvad skal jeg dele ud?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 05:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg deltager på Randers messen den 16. og 17. februar, men jeg ønsker ikke at dele ud af slik som næsten alle andre.

Jeg har fundet på et par konkurrencer, men vil gerne have at de besøgende får noget med hjem, hvor der er lidt info omkring GalleriBiblioteket.

Har du et par forslag?

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 08:18

Kildevand med egne etiketter er altid en succes, men også meget brugt.

Det bedste ville jo være noget der relaterer sig til din branche. En vareprøve klistret på en brochure eller lignende. Kom med mere info om hvad du laver/ sælger, så kommer der sikkert nogle gode forslag.

Tilmeldt 18. Apr 06
Skrevet kl. 10:38

Jeg udlejer og sælger malerier fra mange forskellige kunstnere. Det er lidt svært at klæbe et maleri på en brochurre. Men sød tanke. Big Smile

Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 11:31

Hej Dorte,

Som leverandør af private label kildevand får det naturligvis min største anbefaling ;O) Men… du er nok lidt sent ude hvis du kigger efter reklameartikler med dit logo.

Et godt valg kunne være et postkort med et eller flere af dine malerier? Udover at det naturligvis bliver brugt som postkort så kan kortene også bruges som dekoration, samleobjekter, indbydelser m.m.

Ha' en dejlig dag!

Mvh. Allan

Tilmeldt 18. Apr 06
Skrevet kl. 16:20

Postkort er bestilt. Jeg ville bare gerne forkæle gæsterne lidt mere. Men tak for svar.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 17:58

Labelvand er rigtig nok meget brugt, og det er der en helt speciel grund til - det er kort sagt en af de bedste succeser på messen. Folk som tager en kildevand er jo oftest tørstig, hvilket får den potentielle kunde til at beholde flasken. Med kildevand er der rigtig mange muligheder, hvor fantasien spiller en stor rolle - vi har fx haft stor succes med at kombinere en sms-konkurrence med kildevand.

Vi har netop fået en ny mulighed indenfor kildevand, som går ud på at placere en mini-folder på flasken, i stedet for den traditionelle etiket! Dette er en rigtig god chance for at præsentere kunderne yderligere for din virksomhed eller dine produkter. I gennemsnit har folk jo sin vandflaske i hånden i utrolig lang tid, og hvor mange gange har du ikke taget dig selv i et sidde og stirre på den samme etiket igen og igen? Som standard har man mulighed for 8, 16 eller 24 sider, og herunder kan du se et lille billede
:http://promarketing.dk/amino_water.jpg

Priserne er yderst rimelige, når man sammenligner med alternativer og kontaktværdien hos modtageren. Vi har dog et lille problem og det er at vi er over deadlinen for indlevering af materiale, hvis du skulle have noget med på messen d. 16 februar. Men kontakt mig hvis noget af dette skulle have din interesse, det er måske ikke umuligt at trylle lidt eller finde ud af noget alternativt senere.

// Jesper Skov

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)