Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nogen steder hvor man kan finde partnerskaber

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det ved jeg godt men tror det ville være svært at finde en håndværker her inde, efter hvad det er jeg mere eller mindre har vurderet 

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv nu at forstå at mange her er seriøse og sikkert også mange, der kunne se et samarbejde med en makker, men sålænge folk ikke aner, hvad samarbejdet skal handle om er det uinteressant

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

brugeren:

Ja det ved jeg godt men tror det ville være svært at finde en håndværker her inde, efter hvad det er jeg mere eller mindre har vurderet 

Sikke noget vrøvl, jeg fandt en maler igår.. til en større opgave.

Men det er svært at finde en makker, når man ikke vil fortælle, hvad makker skal kunne byde ind med.

Tilmeldt 26. Dec 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal den partner kunne?? Kunne være et godt sted at starte....

http://posterstyle.dk

Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja men jeg skal finde ud af om der er privat personer som må investerer i sammen virksomhed, som virksomheder må eller om det er to forskellige veje jeg skal gå. Det er en større ide og skal bruge flere end en person, fordi jeg har svært ved bare alene tro på at jeg kan hive 10.000 hjem til mig selv på en måned. Så jeg tænker selv at det ville være godt med flere personer på en gang måske. Det er sådan nogle spørgsmål jeg først skal stille på Amino for at vide mere. 

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er mange her på Aminos der har $$$$.

Og der er mange partner på Aminos.

Men man skal være åbne og ikke være bange for "nogen der stjæler ens ide"

Måske skulle du være seriøst istedet for at spørge efter en seriøs partner

Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der er penge på Amino det er jeg godt klar over, men og jeg ved også godt at man ikke skal være bange for at lægge sin ide ud for at skaffe partner osv, men jeg ved også at jeg gerne vil have patent på disse to ideer først, før jeg overhovedet lægge noget ud. Fordi disse to ideer er på verdensplan, og derfor vil jeg ikke bare lægge dem ud offentligt.

Jeg er nød til at gå den anden vej rundt for at jeg kan komme i gang med denne her ide, fordi at jeg skal bruge transport alligevel, så ville det måske være bedre at starte et transport firma. Også der fra begynde at kigge videre udviklingen af virksomheden. Og disse ideer der ikke er set før vil komme senere hen, da jeg er nød til at finde nogle som har mere forstand på patent end jeg har, og nogle der ved hvad de laver samt de har viden omkring dette. Grunden til det er at jeg tænker sådan er at, jeg vil gerne kunne holde fokus på Denne her virksomhed. Også der ikke sker nogle løse ender i forhold til hvis folk fx lægger nogle kroner, så skal de også have dem tilbage på den ene eller den anden måde.

Og det er her jeg tænker at det er vigtigt at have fokus fra min side af, så jeg ikke skal begynde at tænker hvordan skal jeg nu det og det. Også går virksomheden måske i stå, i stedet for at jeg kan løbe så hurtigt som muligt i så mange timer som muligt, for at kunne hive pengene hjem til folk igen.

Det er ikke så let at starte et samarbejde som man tror, der er mange små detaljer i det. Fordi der er måske en der vil have det og en anden der vil have det, også vil jeg se om jeg ikke kan lægge disse to ting sammen, for at gøre begge parter tilfreds. Men det vil ikke undre mig at det bliver svært, 

Jeg kigger selv på hvad folk de kan og ikke kan. Og jeg er også nød til at se hvad de fx selv driver. Har de ansatte osv. Fordi så skal procent delen være en anden hvis de lægger ansatte til. Der er flere ting i sådan en større plan.

Men jeg er igang med at åbne et lille sav værk, bare for at have et eller andet og give mig til, imens jeg sidder og skal finde partner. En partner kommer desværre ikke fra den ene dag til den anden, jeg tænker selv at denne her ide den er så gennem tænkt, at der er ikke nogen der vil blive snydt. Samt hvad for nogle procent dele jeg går af med, hvad der er og lave. Denne her Virksomhed er en investering som man ikke vil kunne tabe penge på, Og det er der for at jeg ikke bare finder nogen fra den ene dag til den anden, også bare går igang.

Fordi Hos mig skal det være seriøst samt at det skal være folk der kan og vil, og folk der har viden som også kan få mig til at tænke lidt ud af boksen, fordi der vil sikkert være mange ting som jeg ikke har tænkt på. Den forretnings plan jeg har, har jeg cirka brugt 3 dage på. Sammen lagt og den er Cirka 20 sider lang, og den skulle gerne være skud sikker. Men fra at man selv sidder og skriver sin plan ned til at der skal nogle friske personer på, for at se om det i virkeligheden kan lade sig gøre. Eller om det bare er fantasi, jeg er ikke typen der vil bede nogen om at lægge kræfter eller produkter i en virksomhed også går det glat, også skal jeg arbejde for dem i flere måneder af gangen. Og hvis der er fx 20 personer der fx lægger 5.000 kr hver, så har jeg travlt med at komme ud og arbejde for dem. I stedet for at jeg kan arbejde på min egen virksomhed.

Også smider nogle mønter til dem. Det er ikke bare lige til fra den ene dag til den anden, når det er stort. 

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu hat jeg ikke læst hele dit indlæg .

Men du kan sagtens tag patent på en teknisk ide, men du kan ikke tag patent på en idé der er skrevet på et stykke papir .

Hvorfor? Hvis en anden det har fået samme ide som dig, men har aldrig snakket med dig før. Så kan du overhovedet ikke bevise at han har taget den fra dig.

Du bliver sgu nød til at vågne op.

Ellers spilder du folks tid

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Sagen er folk tager ikke patent på en idé...

Folk tager patent på en idé som er lavet til en prototype

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Men held og lykke med en finde en seriøs partner

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)