Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Podcasts om økonomi/skat?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. May 17
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey venner

I de sidste mange år er podcasts blevet til min foretrukne måde at lære om nye emner på.

Jeg er ved at have okay styr på skattereglerne i danmark, men det ville alligevel være fedt at lære noget mere om det.

Findes der et podcast på dansk, der omhandler økonomi / skat / virksomhedsregler / osv osv?

Alternativt, vil jeg meget gerne have anbefalinger til læsning der kan give samme viden.

-jonas

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46628
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:10

E bogen STARTUP gennemgår både personlig virksomhed - som enkeltmands, PMV og I/S samt selskabsformerne IVS og ApS. Skat er meget forskellig i personlig virksomhed og selskab, ganske som hæftelse mm er

Bogen er skrevet så den både dækker stiftelse, skat og moms, økonomi og regnskab generelt + en masse inspiration og ekstra områder som dagpenge som selvstændig mm - og den er skrevet så den er let læst, netop for de som vil igang inden for det område. E-bogen kan man bruge til at springe i indholdet blot ved at klikke på punkterne i indholdsfortegnelsen mens hard cover bogen, er velegenet til lænestolen 

http://startup-linkguide.blogspot.dk/2016/04/start-up-den-komplette-ivrkstter-bog.html Du ser indholdsfortegnelse inden du behøver overveje køb

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 10:11

Statsautoriseret revisor - København

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)