Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sygemelding og opsagt

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en ansat som har sygemeldt sig efter vi krævede dokumentation for udført arbejde.
Vedkommende fik en repremande og har nu været sygemeldt 7 uger.
Vi har imellem tiden forsøgt at få en dialog i gang, men hver gang ender det i en diskussion. Jeg har efterhånden sendt en del mails, hvor jeg spørger om noget arbejds relateret, men modtager intet svar retur.
Vi har for nylig opsat ansatte, da vi har valgt at nedlægge stillingen. Ansatte er nu blevet sygemeldt frem til sin opsigelse.
Den anden dag bad jeg via mail og koden til er CVR system som er blevet oprettet af ansatte - dette har jeg ikke fået respons på.
Ved samme lejlighed bad jeg om en opgørsel på afspadseringstimer.
Ansatte har været ansat som funktionær og har brugt ekstra timer udover de 37 timer- hvilket er i regnet i lønnen. Ansatte fortæller i en telefonsamtale at han har arbejdet i weekender og om aftenen så derfor har han afspadserer i nogen dagtimer. Problemet er bare at han ikke optjener afspadsering. .
Hvad kan jeg forlange i forhold til oplysninger der er relevante for min virksomhed?
Hvad gør jeg når han har afholdt afspadsering som han ikke har været berettiget til at holde?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)