Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på idé til nyt produkt til bureauer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 17
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Vi er i gang med et nyt produkt, som skal hjælpe bureauer og virksomheder med at dele informationer med deres kunder nemt. Jeg håber på at I kan give mig feedback på konceptet, og eventuelt om I ville bruge et produkt som dette - både osm leverendør og som kunde.

Produktet kommer til at indeholde:

  •  Mulighed for at man nemt kan administrere sine kunder og alle opgaver relaterede til dem
  • En lækker "Client-page", som man kan give sine kunder adgang.
  • Client pagen kan eksempelvis indeholde projekter, status på leverence eller andet der er relevant for ens kunde
  • Denne Client-page vil man nemt kunne skræddersy til at indeholde lige præcis de ting man ønsker skal deles med kunden
  • Mulighed for at man kan have samtaler om leverencer direkte i på Client-Page, så kunden nemt kan kommentere ud for en given leverence

Se eventuelt landingssiden her:

http://client-page.com/

Jeg glæder mig meget til at høre hvad I tænker om konceptet - og hvad feedback I kan give til idéen og hvordan den kan bruges.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 131
Fra  Coldit Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har godt ikke brug for at min kunder, kan kigge mig over skulderen hvad angår, leveringer og evt. forsinkelser. eller hvis jeg får en haste opgave og jeg så ikke lige kan nå kunden den dag, så har man da først kunden i røret. Vi har en aftalt slut dato, og der er det færdigt, har kunden spørgsmål kan de altid ringe til mig eller den pågældende projektleder, eller komme forbi og kigge. Med jeres system er man jo bundet, og frasiger sig nærmest enhver form for fleksibilitet, i forhold til ens leverandører og så skal jeg råbe og skrige af dem, fordi de uheldigvis er én dag forsinket - ikke noget der gør noget for min slut dato, men kunden forventede jo at dimsen kom den dag, det kommer der jo ikke noget godt ud af.

Tilmeldt 4. Oct 17
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe,

Tak for input. Nu ved jeg ikke hvilken virksomhed du driver, men idéen med systemet er jo at virksomhederne selv kan vælge hvad de ønsker at dele med deres kunder. Det vil sige at hvis I ikke ønsker at kunden kan se processen "by-the-minute", så giver I bare ikke kunden adgang til det. Hvis datoer ikke skal nævnes, bliver de ikke nævnt osv. Det kan også være at I slet ikke ønsker at dele processen med kunden, men bare ønsker at have et samlet sted at dele filer eller vise resultater overfor kunden - det er jo op til jer hvad der skal være på en client-page som denne :-)

Tror du at jeres kunder ville kunne lide en transparens fra jeres side?

Og hvad skulle løsnigen kunne hvis den skulle bringe værdi til jer?

Tilmeldt 4. Oct 17
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Flere som har lyst til at byde ind? :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)