Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger samarbejdspartnere til nye projekter inden for Sportsbetting

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Dec 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Først og fremmest ved jeg ikke om det er det rigtige sted at poste dette indlæg, da jeg er helt ny herinde. 

Jeg har en masse gode ideer inden for sportsbetting, som er contents og løsninger til både B2B og B2C markedet. Med B2C markedet menes der til bookmakere, nyhedsmedier mm. og B2B er til folk som oddser. 

Jeg har arbejdet i branchen, først som professionel betting ekspert i 4-5 år, herefter har jeg arbejdet i branchen som b.la. product manager, hvor jeg har udviklet en masse nye løsninger til bookmakere og brugere. Jeg kender markedet rigtig godt og betting-branchen er under stor udvikling, hvor der bliver spillet for mange milliarder. Det er en kæmpe forretning, men også en svær branche at bryde ind i. 

Jeg vil gerne starte på mine egne ideer, men jeg kender intet til udvikling af hjemmesider og apps. De fleste er mine ideer er baseret på ''live'' data. Disse live data, er meget dyre, men i samarbejde med en platform som allerede har disse live-data, vil jeg gerne give en del af ''virksomheden'' mod at jeg får adgang til dataerne. 

Jeg søger derfor nogen til at være med på mine projekter. Nogen som b.la. kan udvikle hjemmesider og apps. Jeg har ingen penge til at give ud af her og nu, men er villig til at indgå partnerskaber, som betyder at man deler overskud i procenter. 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)