Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finde USA producenter. Mangler side?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos,

Jeg har en webshop med import af styling til biler. Jeg har efterhånden lavet en del import fra Kina, og fundet producenter på alibaba.com.

Men jeg mangler nu gode råd omkring det at finde nye producenter i USA. Er der et site som alibaba, der særligt præsenterer producenter i USA.
De produkter jeg vil finde skal være brandet produkter. Mit problem er at særligt ét firma her i Danmark alderede har monopol på en del anerkendte mærker. Så hvordan finder jeg nogle nye håbefuldet mærker inden for auto styling i USA? Nogle gode sider/messer?

Mvh.
Anders

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Skrevet kl. 20:24

Hvis I ikke helt kan forstå hvad jeg spørger om, da skriv endelig og spørg løs!

Mvh.
Anders

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 20:44

Hej Anders

Der er flerer muligheder du kan prøve,men at besøge en fagmesse vil være en rigtigt god idé da det giver gode muligheder for nogle personlige kontakter. Den Amerikanske Ambassades handelsafdeling vil også kunne være dig behjælpelig med at finde producenter og fagmesser.

Prøv også at søge i disse databaser.

http://www.thomasnet.com/

http://kompass.com/

Mvh

Ravn

Tilmeldt 19. Nov 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 23:03

The Top Of The Pop!!! Fløden På Kagen!!! Der Hvor Det Sner !!!

Er absolut The Sema Show i USA!!! Den burde du vide..... Det ER her alle kontakter bliver skabt.... masser af "underground" producenter der vil lave forretninger osv....

De store navne, som du selv nævner er desværre nok optaget. Tag til SEMA show og du får en meget bedre indsigt i alt hvad der rør på sig nu....men vigtigs af alt, også om et år Wink 

http://www.semashow.com

Bare mit Tip... Big Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Skrevet kl. 23:51

Bukker og nejer. Sema show er vist lige det jeg leder efter. Tak!

Jeg har lige kigget rundt på hjemmesiden, www.semashow.com, og det viser sig at jeg ikke umiddelbart kan finde den produkt gruppe jeg søger, blandt de producenter der alderede nu har tilmeldt sig og ligger online.

Jeg tror dog alligvel vi skal afsted når det engang bliver november. Det bliver godt nok første messe vi skal til, derfor behøver jeg også nogen tips og tricks fra nogen der har været afsted? Måske til lige netop The Sema Show?

Dennis har du været afsted til Sema Show tidligere?

Mvh.
Anders

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Skrevet kl. 11:53

Altså, lige for at opsummere, så mangler jeg råd og vejledning til hvordan jeg finder de virksomheder inden som skal optræde på messen? Eller er det noget man først gør når man står på messen?

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 00:21

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)