Hej Aminos, Mvh. |
Hvis I ikke helt kan forstå hvad jeg spørger om, da skriv endelig og spørg løs!
Mvh.
Anders
Hej Aminos, Mvh. |
Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.
Hvis I ikke helt kan forstå hvad jeg spørger om, da skriv endelig og spørg løs! |
Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.
Hej Anders Der er flerer muligheder du kan prøve,men at besøge en fagmesse vil være en rigtigt god idé da det giver gode muligheder for nogle personlige kontakter. Den Amerikanske Ambassades handelsafdeling vil også kunne være dig behjælpelig med at finde producenter og fagmesser. Prøv også at søge i disse databaser.
Mvh Ravn
|
The Top Of The Pop!!! Fløden På Kagen!!! Der Hvor Det Sner !!! Er absolut The Sema Show i USA!!! Den burde du vide..... Det ER her alle kontakter bliver skabt.... masser af "underground" producenter der vil lave forretninger osv.... De store navne, som du selv nævner er desværre nok optaget. Tag til SEMA show og du får en meget bedre indsigt i alt hvad der rør på sig nu....men vigtigs af alt, også om et år Bare mit Tip... |
Bukker og nejer. Sema show er vist lige det jeg leder efter. Tak! Jeg har lige kigget rundt på hjemmesiden, www.semashow.com, og det viser sig at jeg ikke umiddelbart kan finde den produkt gruppe jeg søger, blandt de producenter der alderede nu har tilmeldt sig og ligger online. Dennis har du været afsted til Sema Show tidligere? |
Øhhh der er en udstiller på messen´s side, men her er linket: http://www.semashow.com/main/main.aspx?id=70015 //
|
Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.