Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed registreret på én adresse - betaler husleje til en privat person på anden adresse

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Dec 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino-brugere:-)

Vores nye virksomhed er registreret som c/o på vores anden virksomheds adresse.

Planen er nu, at selve behandlingen skal til at foregå på min chefs private adresse, og den nye virksomhed skal derfor betale husleje til ham, som privatperson.

Mine spørgsmål lyder derfor:

1: Skal der oprettes en lejekontrakt?

2: Er det nødvendigt at ændre virksomhedens adresse, til min chefs adresse? Når nu der skal betales husleje dertil?

På forhånd mange mange tak :-)

Mvh Heidi

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn har ret

Find din næste varmekilde her: https://varmekilder.dk/ hvad enten det er pillefyr, gasfyr, pillebrændeovn eller andet...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Juul12345:

1: Skal der oprettes en lejekontrakt?

2: Er det nødvendigt at ændre virksomhedens adresse, til min chefs adresse? Når nu der skal betales husleje dertil?

1 ja det bør der helt klart da I jo er fælles om firmaet åbenbart men chefen kan nu hente en husleje, som kan være alt fra helt rimelig - til helt urimelig. Du bør have hjælp fra en med lidt økonomi omtanke her - så du ikke er medejer af noget der måske taber penge men er bundet af langtidsleje til en anden ejer/chefen

2 der oprettes et P nummer som adresse

--------- Chefen bliver personlig skattepligtig af huslejen hvis han bor i ejerbolig - og skal naturligvis være sikker på at den "behandler?" klinik må have adresse hos chefen i det hele taget - at der ikke er forbud mod erhverv og klinik mm i området

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)