Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til starte af webshop!!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 28. Dec 16
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey folkens 

Jeg står nu i den situation at jeg skal til at skaffe mig en webshop. På min webshop skal jeg sælge mit produkt.

Kender Shopify, bigcartel osv kan de bruges eller er der et bedre alternativt? har ikke røvenfuld af penge så helst i den billige ende

skal selvfølgelig kunne tage imod kreditkort

Kom gerne med gode tips til at starte en wepshopBig Smile

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 06:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg forstår godt du søger et billigere alternativ end Shopify. Jeg har været med til at starte mere end +25 succesfulde webshops (jeg er webdesigner).

Jeg vil til enhver tid anbefale ALLE der vil tjene penge på en webshop at bruge Shopify. Du betaler mere om måneden end ved fx WooCommerce, men grunden til jeg altid anbefaler Shopify, hver gang, er fordi man med Shopify får tid og overskud til det, der er vigtigt; at sælge varer.

Med fx WooCommerce, Prestashop o.l. systemer bruger du 75% af din tid på at rette fejl, opdatere plugins, og din side kommer til at køre ekstremt langsomt. Og det taber du penge på.

Så jeg vil til enhver tid af erfaringer anbefale dig at vælge Shopify. :-)

Og skulle du have brug for hjælp til at sætte den op, skal du være mere end velkommen til at skrive en besked til mig. :-)

God vind!

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Stoll:


Med fx WooCommerce, Prestashop o.l. systemer bruger du 75% af din tid på at rette fejl, opdatere plugins, og din side kommer til at køre ekstremt langsomt. Og det taber du penge på.

Det lyder som om du har arbejdet med WooCommerce og prestashops som er sat forkert op eller har en meget dårlig kombination af plugins. 

Jeg vedligeholder en del WooCommerce shops for mine kunder og sørger for at de er opdaterede. Tager som regel kun 10 minutter en gang per uge at lige opdatere det og tjekke at det virker. Så laver jeg dog også andre ting som tager længere tid, men den del som du nævner her tager 10 minutter en gang per uge for 95% af siderne. 

Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

+1 for WP med Woocommerce

Find din næste varmekilde her: https://varmekilder.dk/ hvad enten det er pillefyr, gasfyr, pillebrændeovn eller andet...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det er relevant for webshoppens succes at man er omstillingsparat. Det er essentielt om man selv kan finde ud af ændre småting som bl.a. ændring / tilføjelse af ny marketing kampagne på forsiden. Det der med at skrive til en udvikler, hvor der yderligere går et par dage er ikke optimalt. Sommetider er det nødvendigt at handlehurtigt. Det har man ikke muligheden for, hvis man er låst og kun kan ændre småting vha. en ekstern udvikling.

Der er rigtige mange platforme at vælge i mellem. Bl.a. Shopify, Wordpress WooCommerce, Prestashop, Magento osv.

Jeg vil mene Shopify er platformen til alle shopejere. Jeg har bl.a. kunder i Shopify, som køber deres “Plus” pakke, hvor de betaler et fast månedligt gebyr på 1.800,00$ til Shopify, hvilket majoriteten af befolkningen vil mene er for mange penge. Men det er ikke noget man er i stand til at sige før man har prøvet platformen. Shopify hjælper nemlig med rigtig mange ting, og typisk opleves det, at administrationen bliver optimeret markant. Derudover er de også kendt for deres populære pre-defineret checkoutflow som er yderst tilfredsstillende - rent konverteringsmæssigt. 

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov. Det ser lidt mærkeligt ud, da jeg fik sat mit svar ind.

Det er kopieret ind direkte fra min E-bog, som jeg lavede i foråret med Vækstfokus "3 gode råd til din webshop".

Hvis nogen kunne tænke sig den gratis, så send mig en mail på Kasper@sedia.dk :o)

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Tilmeldt 28. Dec 16
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak or de fine svarBig Smile

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 05:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange gode svar i trådene, og jeg forstår både dem, som elsker WooCommerce og Shopify. Mit indtryk er, at det handler meget om, hvor du har lyst til at bruge din tid. De fleste har lettere ved at finde ud af Shopify, så hvis du bare gerne vil i gang med at sælge nogle produkter, kan det være en god løsning.

Hvis det er, har jeg skrevet om begge platforme her. Måske du kan få nogle svar på, hvad der virker lettest.

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :


Der er allerede kommet en masse gode svar her i tråden. Jeg ville enten tage WordPress eller Shopify. Hvilken platform du vælger af de to, er ikke afgørende om du får succes med din forretning. Jeg kunne forestille mig, at du er i et stadie, hvor du blot gerne vil ud over stepperne og komme igang. 

Jeg har skrevet et blogindlæg, som viser hvilke forskelle der er på WordPress og Shopify - som du kan læse her

F.eks. er webhotel inkluderet ved Shopify, hvor du skal købe et seperat webhotel, hvis du vælger en WordPress-løsning. 

Tag et kig på guiden og skriv endelig til mig, eller nogle af de andre eksperter her i tråden, hvis du har nogle spørgmål.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)