Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside!?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er 2 piger der skal starte spa op og leje os ind hos min nuværende chef.

Hun er dog efter min mening ikke med på hvor vigtig en pæn hjemmeside er, og vi har vist også lidt delte meninger om hvordan en evt ny hjemmeside skal se ud. vores nuværende hjemmeside www.sapana.medex.dk er efter min mening ret tarvelig og uoverskuelig.

Da ingen af os ved det mindste om noget som helst når det angår sådan noget ville jeg høre om i havde lidt forslag til hvor man får lavet sådan noget og hvordan det forgår, og hvad det koster, ikke mindst ;o)

Håber i kan hjælpe os lidt!

MVH

Gry og Julie

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:48

Hej Gry og Julie :)

Designdelen af en ny hjemmeside vil jeg kunne bidrage med -
Og det er til billige penge! Jeg tror simpelthen ikke i finder priser på design
billigere her på Amino :)

Smid mig en mail eller kontakt mig på msn
hvis i er interesserede :)

Faust@live.dk :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Gry og Julie

Her på Amino findes er folk som sagtens kan hjælpe jer med denne opgave. For at I udgår at få næsten den samme ubrugelig løsning engang til, vil jeg da anbefale jer at i får diffineret nogle krav til løsningen, såsom:

• Hvad skal strategien være med hjemmesiden være:
    - Flere som henvender sig via kontaktformularen på hjemmesiden.
    - Mindre telefoniske forspørgsler på åbningstider og priser.
    - Flere kunder der køber et bestemt produkt eller ydelser.
    - Osv.
  • Find ud af hvem I vil henvende jer til - Køn, område, alder osv.
  • Find ud af hvordan I vil henvende jer - sælgende/inspirende, rådgivende, informerende osv.
  • Diffenér nogle konkrete mål - vores konverteringsrate skal være X antal % om X antal måneder
  • Find ud af hvordan dette kan måles - Statistisk, Google Analytics m.m.
  • Find ud af hvordan jeres målgruppe skal kunne finde jer på nettet - Markedsføring, PR, søgemaskiner, netværk, ambassadør, mm.
  • Hvad gør jeres nærmeste 5 konkurrenter
  • Så er det alt det med krav og ønsker til design, funktionalitet, indhold, administartion.
  • Find ud af hvad det er værd for jer at investere i sådan et projekt, hvad må en kunde/henvendelse koste.

Det var lige hvad jeg lige synes I skulle have med i jeres overvejelser, men I kan også bare se bort fra det, men så vil jeg nok mene at uanset hvor billigt I får det, at pengene er spildt.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 16:45

Hej Gry og Julie

Jeg vil meget gerne hjælpe jer med en ny hjemmeside. Jeg kan sætte en hjemmeside op i en brugervenlig CMS så i selv nemt og hurtigt kan redigere jeres hjemmeside direkte fra jeres egen computer uden brug af programmer og uden kendskab til programmering.

Se eventuelt mere på www.gadensgaard.dk. Her finder i referencer og vejlende priser (Som vi selvfølgelig kan handle om)

Kasper Gadensgaard

Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:10

Hej Gry og Julie

Jeg vil give Henning fuldkommen ret. Det drejer sig ikke udelukkende om hvor billigt det er. Men om at I får en løsning der passer til jer.

Først må i derfor finde ud af hvad formålet med hjemmesiden skal være. Derefter kan I tage en snak med en webdesigner og få briefet ham om jeres ideer. Så vil han kunne udarbejde et design som I forhåbentlig kan lide, ellers må I få lavet nogle rettelser. Nogle arbejder også med at de udarbejder en række forslag som I kan vælge imellem. Det er lidt smag og behag om man kan lide det. Jeg mener det er stærkere, at få udarbejdet 1 forslag som han går 100% ind for, og så kan I lave tilrettelser efterfølgende. Derefter får han kodet hjemmesiden og forhåbentligt optimeret den fornuftigt til søgemaskinerne.

Jeg vil anbefale jer, at finde en leverandør der kan formidle det sanselige og følsomme, som jeres produkt bunder i. Internet og grafisk design handler meget om at skabe følelser. Ligesom når man kommer ind i jeres lokaler, så skal man gerne fornemme tryghed, varme, glæde. Det samme skulle man gerne opleve på hjemmesiden.

Rent økonomisk, så tror jeg I skal regne med en pris et sted imellem 10.000 og 20.000. Hvilket gerne skulle tjene sig hjem igen, relativt hurtigt.

Held og lykke.

Venlig hilsen
Morten Justesen
www.redefine.dk

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 20:07

Nu ødelægger jeg nok stemningen hos de fleste designere, og programmører men hvad med at hyrer nogle gutter fra indien, pga vores valuta er så forskelligt fra deres, kan et 2000 - 5000 dkr job gøres for 500dkr i indien, og det er mindst ligeså godt hvis ikke bedre.
Jeg bruger selv en del folk dernede fra, og jeg kan sige mange rosende ord om dem, dog er der også nogle svindlerer imellem, men betal dem aldrig før du har set arbejdet færdigt.

Du kan tage et kig på
http://www.getafreelancer.com
http://www.elance.com

Og en masse andre sider.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:25

SmileHmmm, men hvis man ikke har erfaringer med udviklingsprojekter er det altså ikke at anbefale.

Jeg har mange års erfaring med out- og insourcing til Pakistan og Indien, og jeg er sku ikke begejstret og når du så mangler hjælp efterfølgende så er du sku på r**** Smile

I dette tilfælde har de jo brug for rådgiving og den rigtige løsning ift. til daglige udfordringer, jeg vil anbefale at de hellere finder en god person/virksomhed som har referencerne i orden og som har lavet masser af små løsninger til billige penge, og dem er der jo et par stykker af her på Amino

Tilmeldt 19. Nov 07
Skrevet kl. 21:54

Nej hvis du skal havde hjælp efterfølgende så skal du normalt op med et lille beløb igen, dog en af de ting jeg mener som er et STORT minus, er at de desværre ikke har samme opfattelse af tid som os danskerer, hvis de mener de er færdige f.eks på fredag, så skal du først regn med at få det onsdag :P.

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 08:34

Hej,

På et projekt af denne størrelse vil jeg langt fra anbefale at overveje et samarbejde med udviklere i et helt andet land. Det er rigtigt at det er meget billigere, men når man benytter denne form for arbejdskraft kræver det typisk meget mere kontrol end hvis man har en dansk samarbejdspartner. Desuden skal alt specificeres ned til mindste detalje for at man kan være sikker på hvad man får tilbage. Så på trods en billig timepris, kan projekter af denne størrelse blive meget dyrere end planlagt.

Jeg vil helt klart anbefale at man finder en dansk leverandør man har tættere på, til efterfølgende at lave fejlrettelser, ændringer og hvad der nu måtte komme.

God fornøjelse med projektet Smile

Mvh.

Michael

Tilmeldt 19. Nov 07
Skrevet kl. 22:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg syntes på ingenmåde at deres projekt er ret stort, ville hellere kalde det meget småt, de skal jeg bare havde et nyt design, og da de allerede lejer sig ind på deres chef's hosting, kan de jo ikke havde det største kapital.
Hvis i vælger at bruge en freelancer fra udlandet, så har jeg nogle simpl tips til jer.

1. Brug altid ecrow servic, betal aldrig før du har fået dit færdige produkt i hånden.
2. Hold dem i ørerne, skriv til dem mindst hverdag (Nu ville jeg mene det du skal havde lavet burde kunne gøres på 2 til 3 dage)
3. Inden du begynder fortæl ham/hende der arbejder for dig som freelancer, og du vil havde lov til at kigge arbejdet igennem hvis der er noget d skal havde rettet før du betaler ham/hende for det færdig arbejde.
4. Brug aldrig en med dårlig rating, eller slet ingen rating, hold dig til dem der har 9 tl 10 stjerner.

Håber det kunne hjælpe.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)