Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er de rigtige partner henne

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor finder man de rigtige personer til den rigtige ide, jeg har prøvet at kigge Amino lidt igennem og synes ikke rigtig at der er noget at komme efter. I forhold til et rigtigt partnerskab, nogen der ved hvor man ellers kan finde partnerskaber henne ud over Amino. Fordi jeg har lidt efter lidt her inde men jeg tror mere Amino er rykket over til it og internet og det er ikke den, vej jeg selv vil gå. Så ville høre hvor man kan finde nogle rigtige partner henne, jeg kan i hverfald ikke finde dem på Amino Desværre.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Wink Det ville være en vældig god ide for dig, at være noget mere konkret Yes

Ellers læser dine evt. partner dit indlæg på samme måde, som du læser Amino - intet spændende Wink

Du kunne f.eks. skrive lidt mere om, hvem du selv er. I stedet for din anonyme adfærd.

- Hvilke branche/brancher søger du
- Hvilke kvalifikationer søger du i særdeleshed
- m.m.

Du har jo prøvet det. Se blot her Wink https://www.amino.dk/forums/t/290504.aspx#1785681


God arbejdslyst Yes

Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har 20 sider ca forretnings plan på plads, men som sagt søger jeg nogle der tør og tage springer. Og ikke bare sidde og snakke hen over en skærm fordi jeg har fået det indtryk af at folk snakker mere eller mindre bare, self er der også dem der godt tør men der vel bare få af dem hvad jeg synes af

Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 169
Fra  Smykkelivet.dk I/S Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Længden på en forretningsplan er ikke relevant, det er fokus det forkerte sted. Men du kunne jo smide den op her på Amino og vise dine potentielle partnere "se hvad jeg har", det kunne være interessant. 

Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har smidt flere ideer op her der er aldrig sket noget, så derfor er jeg nød til at søge andre steder henne. Fordi Som martin selv siger tager det tid at finde den rigtige partner, jeg har i hver fald brugt  år på det. Og der er ikke kommet nogen i nu, så jeg tror vist Amino er ude lukket. Ikke at jeg siger at folk ikke kan der ting her inde, fordi der er nogen der godt kan og vil. Jeg har brug for folk der handler 

og dem er der måske lidt for få af i forhold til det jeg gerne vil lave i fremtiden, jeg har selv den ide, at hvis der går mere end et år og der ikke er en ansat. Bliver ideen smidt ud og der bliver startet en ny afdeling op også må jeg starte forfra, det er derfor jeg skal ud og finde folk der tør og tage skridt og ikke bare sidde og skrive bag en computer. Det har jeg desværre set nok af. 

Tilmeldt 28. Nov 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Muhammad,

Kan du fortælle lidt mere om, hvad det helt præcis er, at du søger i en evt. partner? 

Hvilke forventninger har du til personen?

Mvh. Marcus

Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en større ide Som vil tage noget tid at starte op over længere periode, Der ud over vil det komme på verdens plan senere hen. Da jeg har kontakter til udlandet osv, men i hverfald en der vil og kan. Eller sætter sig ind i tingene hen af vejen, men som sagt ikke en person der ikke vil lave noget også tro at man bliver rig. Ved at man ikke fortager sig noget, jeg har tit fået den indflydelse at folk ikke rigtig gider og lave noget men alligevel vil de tjene masser af penge osv.

Det hænger ikke sammen, men da min ideer er bliver til en større virksomhed hen af vejen og jeg ved at jeg skal bruge flere end en person, men mindre der er en person der mere eller mindre kan en hel masse af de ting jeg ikke selv gider og sidde med.

Men i hverfald en partner skal kunne arbejde og selv kunne finde ud af fx at opsøge kunder eller, lave flyvers som der vil blive delt ud osv. Mere eller mindre kontor afdelingen, Fordi jeg ved at det ikke er min stærke side. Og jeg ved selv at som iværksætter kan man ikke trylle 30.000 op af lommen fra den ene måned til den anden.

Det skal helt sikkert være en person der vil kunne forstå sin opgave som personen bliver sat til, og hvis ikke der er noget personen kan blive sat til, så måske selv finde på noget at lave måske se om man kan skaffe kapital på den ene eller den anden måde, der er masser af ting som kontor folk faktisk kan bruges til. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 131
Fra  Coldit Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Muhammad

Det lyder til at du skal have en der kan få dig 'udover rampen' Hvilket jo på sin vis også er helt fint, men bare husk, at alle os der har startet noget har stået i din situation mange gange, at finde en der brænder ligeså meget for din idé, kan være rigtigt svært - for ikke at sige nærmest umuligt, dermed ikke sagt, at idéen ikke kan være god, men det er måske kun dig der i sidste ende i virkligheden kan sælge idéen godt nok.
Det virker til at du er  af den indstilling, 'at hvis bare du finder den rigtige partner, så bliver det her stort' og hvis du er der i dit tankesæt, så stop op, og tænk dig godt om, hvad du har gang i, for så er det i virkeligheden dig der ikke vil lave noget, og bare sidde og vente på at 'blive rig' Du må selv trække i arbejdestøjet og så lave alt det kedelige selv, det er dét der gør din succes og ikke om du lige 'finder den rigtige partner' 
 - Og husk, hvis man vil have gjort noget - så skal man gøre det selv :)

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mohammed .
Jeg kan ikke sende dig en pm. Ved ikke hvorfor . Men funktionen er der ikke.

Men du kan starte med at sende en pm med dine ideer Og derefter kan jeg se om det er noget for mig

Hilsen

Yousef

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Skygge Manden:
Mohammed .
Jeg kan ikke sende dig en pm. Ved ikke hvorfor . Men funktionen er der ikke.

Wink Du kan godt sende pm`er til Mohammad.

Hans funktion er slået til, på hans profil herinde. Yes

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)