Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uopfordret ansøgning til... alle: Kan du ikke bruge, en gratis grafisk hånd? :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg hedder Rikke My (33 år) og jeg drømmer (stadig) om et liv, i selvstændigheden :)

Da jeg aldrig har været særligt god til at gå i skole, er jeg i stedet - med hjælp fra min fantastiske sagsbehandler på kommunen, samt en sød mentor  - gået i gang med at selvuddanne mig og tage den autodidakte, selvsammenstykkede vej, imod stjernerne (høhø)

I de seneste par år, har jeg dygtiggjort mig og finpudset mine evner, indenfor tegning. Fotorealistisk blyant tegning, for at være præcis.



Her har jeg, sideløbende med min meget hurtige udvikling, opbygget mig en god følgeskare (4000 på Facebook, knap 1000 på IG - og så en erotisk internationalt orienteret IG side, med over 70.000 følgere, voksende med knap 500 per dag). 

Jeg har selv designet min hjemmeside og alt grafisk materiale, som jeg har brugt løbende i min lille virksomhed. Gavekort, flyers, visitkort, mockups osv.

Med tiden, er jeg begyndt at lege rigtig meget, med plakater - og i det hele taget, med grafisk fremstilling. Både af mine egne ting, men også for andre, ind imellem.

I September designede jeg en "Herlev Byplakat", som er blevet ret populær i min lille by.




Se mange flere eksempler på mit arbejde på min hjemmeside: www.rikkemyogdimseriet.dk


Drømmen er, at ende som selvstændig tegner/Illustrator - og til dét, får jeg alligevel brug for lidt hjælp og guidance ;)

I sidste måned, var jeg på kursus i Illustrator, på "Kursusfabrikken" på Symbion Østerbro.
Det gav mig virkelig blod på tanden, til at fortsætte i den digitale/grafiske verden. Og min sagsbehandler er meget enig med mig i, at det er den vej, jeg (også) skal. 
Så han har talt om at han skal finde mig, noget mere praktik/arbejdsprøvning i branchen. Men jeg vil også gerne selv hjælpe til, med at prøve at finde mig, et godt sted - og derfor skriver jeg her nu :)

For et par år tilbage, afsluttede jeg grundforløbet på Webintegrator uddannelsen (KTS) med et 12-tal. Jeg afbrød herefter uddannelsen, da det grafiske trak meget mere i mig, end det tekniske. Siden har jeg pillet, rodet og leget, alt hvad jeg har kunne, med især Photoshop men også med Illustrator.
Jeg bruger stortset alle mine vågne timer, foran min computer. Og ikke på at spille World of Warcraft :P På min forretning og på hele tiden at dygtiggøre mig, hvor der er brug for det.
Jeg er derfor øvet, i værktøjerne - og efter mit Illustrator kursus i sidste måned, er jeg også godt inde i de mere tekniske aspekter.

Det jeg mangler nu, er selvtillid (og mere praktisk erfaring). Og den er svær at grave frem, hjemme fra stuekontoret :)
Jeg har brug for at blive kastet ud i nogle opgaver, som jeg ikke selv vælger eller tænker over. Og jeg har brug for nogen, der kan "holde mig lidt i hånden" undervejs og komme med uundværlig god kritik. Jeg har lyst til at SUGE til mig af viden, tips og tricks fra dygtige grafikere og jeg kan faktisk slet ikke vente, med at komme i gang! Jeg føler mig lidt, som en ung galophingst, der venter på at måtte løbe :D 

Så hvis du lige står og mangler en - helt gratis - hånd, til alle "giraf-opgaverne" så stiller jeg mig meget gerne, til rådighed!

Jeg skal lige gøre opmærksom på, at der er en grund til, at jeg er i kommunens favn. (Ingenting alvorligt, det kan vi tale om) Jeg er ikke i stand til, at arbejde på fuldtid. Det drejer sig derfor, om et par timer om ugen. Og jeg ville foretrække et sted, helst i - men ellers, så tæt på Herlev, som muligt :)

Kig forbi min hjemmeside: www.rikkemyogdimseriet.dk - Jeg håber at høre fra nogen - og så må I ellers have en fantastisk dejlig dag :D

mail: skrivtil@rikkemyogdimseriet.dk
Facebook: www.facebook.com/TegnerRikkeMy
Instagram: @rikke_my_pencil_artist / @Erotic_pencil_art_dk

Tilmeldt 28. Nov 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)