Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den evigt tilbagevendene udfordring - SEO

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har akut brug for at få viden omkring SEO. Har noget basisviden omkring emnet, men mangler helt konkrete værktøjer.

Jeg sidder i en virksomhed som indtil videre ikke har været aktiv i forbindelse med SEO. Der har ikke været nogen dedikeret person der har håndteret spørgmålet omkring SEO. 

Jeg har derfor taget projeketet til mig, og vil gerne vide "alt" omkring emnet.

Hvilket firma/kursusvirksomhed kan i anbefale i forbindelse med SEO. optimalt skulle jeg gerne "certificeres" så det skal ikke være et tre timers kursus. (ingen økonomiske begrænsninger)

Jeg håber at i har nogle i kan anbefale. 

På forhånd tak.

Rydahl

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 14:31

Det er da bestemt noget, vi kan hjælpe med :-) Vi kan afholde kurser hos dig, men vi planlægger også kurser du kan deltage i som enkeltperson.

Men prøv uanset hvad at tage fat i mig på marcel@fuursted.net - og så tjek iøvrigt www.fuursted.net

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:25

Hej

Nu ved jeg ikke, om du er i østzonen eller ej - men jeg er hyret til et heldagskursus på Teknologisk Institut den 3. april. Måske det var noget?

http://www.teknologisk.dk/konferencer/22194,3

Det kan være en rigtig god start - og gøre det nemmere for dig at komme videre i "uddannelsen".

Fra Herlev
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:28

tak for svarene....

Det var jo anbefalinger jeg øsnkede og egentlig ikke kursusudbud, det kan jeg selv finde. Jeg er ikke i tvivl om at i er komptente, men jeg savner anbefalinger fra folk som har deltaget på et kursus hvor der var stort udbytte...

Derfor kunne mit spørgsmål så drejes om til, hvorvidt nogle har fået hjælp af de to ovennævnte samt hvad de fik ud af det.

Rydahl

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:36

rydahl:
Derfor kunne mit spørgsmål så drejes om til, hvorvidt nogle har fået hjælp af de to ovennævnte samt hvad de fik ud af det.

For noget tid siden holdte vi en lille amino komsammen hvor Marcel var foredragsholder. Det var ikke et decideret kursus, men det gav et rigtig godt indspark til hvad SEO er og hvordan det tackles. Marcel er god til at holde tingene nede på jorden og formår at få forklaret tingene på en måde så det hænger ved.

Så jeg kan kun anbefale Marcel.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)