Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hælp til virk.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej godtfolk.

Jeg er ved at opgradere min læder biks og laver min personlig ejede mindre virksomhed om til en enkeltmands virksomhed. Så må jeg omsætte for mere end 50000, skal så også lave moms regnskab, det er jeg lidt nervøs for. har dog hele tiden lavet regnskab med dinero, så nu skal jeg bare huske moms og at afregne med skat hvert kvartal? . Overvejer også at blive import og eksport registreret, så jeg kan købe lidt værktøj og indpaknings ting via ebay. Nogle der er gode til den slags? Syntes det er lidt svært at finde rundt i. Kan heller ikke rigtig finde ud af hvilken branche jeg skal vælge til min biks. Er jo ikke sadelmager men heller ikke butik der sælger punge osv. Jeg laver en masse forskelligt læder produkter i hånden og på gammeldags maner, fx knivskeder, bælter, punge, tasker, nøgleringe osv. alt lavet fra bunden og i hånden. har i år omsat for små 50,000kr. derfor personlig ejet < enkelmand. regner med næste år at lave en webshop også, indtil videre har jeg kun brugt facebook og instagram. Jeg er god til læder, men puha der er meget andet man skal have styr på når man har en lille virksomhed.

Mvh. Jimmi

https://www.facebook.com/JolesenLeather/

https://www.instagram.com/jolesen_leather/

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke så meget andet end momsen som ekstra. Regnskab og alt andet er i princip samme. Brug et regnskabsprogram . .f.eks Dinero . og så går det. <Overvej min bog personlig virksomhed som har alt det du behøver om PMV og enkeltmands med moms

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)