Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg kunder i min IT-sikkerheds virksomhed?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus Gutfelt:
Mht. direkte email, så jo da, nogle tager det som spam. Men kan du sende en god email, er der faktisk en del der svarer tilbage. Det hele handler om at have kunden i fokus. Og så må man bare bide i det sure æble, ikke alle kan være glade for en

Så lad mig da lige minde dig om markedsføringslovens §10 som lige præcis omhandler at sende uopfordret emails for at fremme tilbud/ydelser 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Niels,

Så du vil fraråde at sende mails som fremgangsmetode? Eller mener du, at man godt kan sende mails ud, så længe de ikke indeholder tilbud, men blot er en "Se, her er jeg!" mail? 
Frederik

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Bøgeskov Johnsen:
Så du vil fraråde at sende mails som fremgangsmetode?

Helt afgjort.... 

Frederik Bøgeskov Johnsen:
Eller mener du, at man godt kan sende mails ud, så længe de ikke indeholder tilbud, men blot er en "Se, her er jeg!" mail? 

Mailen er jo et formål til at få "solgt" et produkt/service så nej den går heller ikke... Tænk lidt over om du selv vil modtage 1000-vis mails med "hej her er jeg" fra alle mulige du ikke kender?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lige præcis det, der er essencen i det jeg tænkte. Derfor har jeg ikke sendt mails ud, og dermed har jeg også svært ved at få nogle kunder i første omgang. Men andre virksomheder har haft success, så de må have gjort noget andet formoder jeg. Det kan vel ikke være udelukkende startup netværk, facebook annonceringer og adwords?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Bøgeskov Johnsen:
dermed har jeg også svært ved at få nogle kunder i første omgang. Men andre virksomheder har haft success, så de må have gjort noget andet formoder jeg

Ja... de har knoklet for at få kunder... nogle får kunder fordi de bliver anbefalet af andre. Nogle får kunder fordi de ringer rundt. Nogle får kunder fordi de skriver BREVE til dem osv... så der er muligheder nok... der skal bare arbejdes for det - og husk at lægge en plan

Tilmeldt 21. Sep 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale mails. Uanset hvordan markedsføringsloven siger, folk er ikke så snæversynet. 

Men hvis du stadig godt vil køre den på ærlig vis - som man selvfølgelig burde - så skal jeg nok hjælpe dig med at lave en annoncering der henvender sig på at få emails fra virksomhedsejere eller private, der gerne vil have du kontakter dem.

God aften :-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Gutfelt:
Jeg vil anbefale mails. Uanset hvordan markedsføringsloven siger

Du skal ikke sidde her og anbefale at man bryder de regler som er sat op. Hvis du er utilfreds med dem så brug din stemme til valget. Ikke sidde her og anbefale at bryde dem.

Rasmus Gutfelt:
Men hvis du stadig godt vil køre den på ærlig vis - som man selvfølgelig burde -

Godt...

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)