Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame varer

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor finder man en masse fede små ting som kan deles ud som reklame varer. Mange steder kan man få balloner med tryk. Men er der nogen steder hvor man kan få specielle gimmicks. Sådan noget lidt ud over det sædvanlige. Som kan deles ud som reklame varer?

Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Prøv at søge på reklameartikler/reklamegaver, så skulle der være nok være muligheder.
Du skal nok se efter produker, som ikke alle andre gør brug af - hvilke ting efterlyser du og til hvilket
formål ?
Peter Binder har et specielt bureau i København, med helt specielle effekter, gaver m.m. - det hedder vistnok bimbambanana eller noget der linger.
 
Hvordan går det ellers med at blive kendt, lyskjaer ????
 
Bedste hilsner og god weekend.

Peter
Danmarkshop.com

Fra Tølløse
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ønsker du at købe internationalt, så kan du søge på "merchandice" - der er masser at vælge imellem derude:-)

Mvh
Claus

Professional Quiz Services - 1st-Quiz.com

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke et specielt ønske om hvilket produkt det skulle være. Jeg så bare i et katalog idag, for et reklame bureau. De solgte balonner og drikke flasker, med logoer på. Og så syntes jeg det var meget ensformigt med alle de forskellige reklame artikler. Så derfor ville jeg prøve at finde nogle alternativer.

 
Angående det med at blive kendt. Jeg har taget en del af det herinde til mig, og har igangsat en reklame kampagne, for at gøre navnet lyskjaer kendt.
Det er et familienavn der stammer mange år tilbage, og det er ikke et alle og enhver har.
 
Derfor så er jeg ved at opbygge folks kendskab til det.
 
Jeg ved ikke rigtig om det går godt. Jeg har fået lavet mig en t-shirt. Som er sat i produktion.
Men alt i alt, så prøver jeg mest at fokusere på at finde et produkt. Og så arbejde ud fra det.
 
Men hey lidt kendt må jeg alligevel være.
 
Du kunne huske mig
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Heya Heya, Lyskjaer...

Længe leve os med et særligt familienavn, man kan blive "kendt" på. hehehe...
Det er da altid godt at have et "brand", som folk kan huske... Ikke sikkert de ved i hvilken forbindelse, men de husker en

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige præcis.

 
De skal nok komme til at kende navnet. Har arrangeret bade bolde her til sommer. Hvor der står lyskjaer på.
 
Så sker der lidt
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lyskjaer..

 
Kan du løfte sloret for hvor disse er fundet henne?! :D
 
Lyder da interessant..
 
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

En kuglepen med tryk på er altid en god reklamegave, når du vil brande. For en kuglepen ryger ikke bare ud.. Højst nakket af en anden, der så får Lyskjaer brandet :-)

Kan sagtens være behjælpelig med kvalitets kuglepenne med tryk på... Find den bedste pris, kom til mig, så finder jeg det billigere :-) Sådan et tilbud kan man ikke sige nej til.. ;-)
 
Hilsen

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej William,

gælder dette også andre amino''s??
 
Lyder da spændende - og som lidt af en udfordring hehe :D
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis det står til mig så kan bade boldene findes på hver eneste strand i Danmark. Men da det bliver lidt af en udfordring, så prøver jeg at dække fyn, jeg var til DM i cheerleading i denne weekend ( som tilskuer) Der var en konferiencier ( er ikke helt sikker på stavemåden?)
Men han fortalte om de næste hold, og sikrede sig at publikum følte sig godt tilpas. Det syntes jeg lød som et spændende job, men for at få et sådan arbejde, så kræver det at man er kendt.
 
Det er i hvert fald min opfattelse?
Side 1 ud af 3 (23 indlæg)