Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der noget vi mangler?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er indehaver af www.personalsales.dk

Som alle andre i denne rubrik, vil jeg gerne have lidt konstruktiv kritik, så hjemmesiden er helt på toppen. Jeg håber det giver lidt ekstra at få nogle andre øjne på, da mig og min programmør syntes at siden er ved at være i vinkel. Vi kan jo have overset noget.

Hvad er jeres førstehåndsindtryk, er der noget vi kan gøre bedre?

Mvh René Sørensen
www.personalsales.dk

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 18:19

Hej René

Du skal nok tænke lidt over navnet på din shop - jeg klikkede forbi herfra siden, og jeg havde ABSOLUT ikke forventet at finde smykker og andet. Så du går sikkert glip af nogle besøgende fra søgemaskiner. Når jeg søger på en søgemaskine, ser jeg lige på navnet inden jeg 'går indenfor', og jeg havde faktisk ikke ventet at finde en webshop under den titel, men sikkert en salgskonsulent eller tilsvarende.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 16. Aug 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:32

Hej Rene,

Ja, jeg må være enig her. Selvom jeg ikke havde læst Kirstens kommentar, havde jeg faktisk også regnet med at finde en webside om personale, rekruttering, vikar, coaching el.lign. under navnet. Måske sammenholdt med logoet i din signatur, som signalerer "business" til mig. Beklager, at det nok ikke var det du havde håbet på mht. feedback, men især når vi er to som oplever det, så må det være en vigtig pointe Smile

Mvh Marianne 

Grøn hverdag, kostvejleder

Tilmeldt 16. Aug 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:36

PS: Ellers, er din shop altså lækker Smile

Jeg synes at look'et rammer plet mht. målgruppen. Den eneste lille-bitte ting der lige sprang i øjnene var, at teksten "Din indkøbskurv er tom" wrapper (står på 2 linjer). Det er lidt ærgeligt, især da "tom" står lidt til venstre for linjen ovenover og derfor får udtrykket til at vælte.

mvh Marianne 

Grøn hverdag, kostvejleder

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Skrevet kl. 22:40

Hej Alle

Det er da en lidt træls ting i mener der mangler, hehe. Jeg havde stort debat om det da jeg startede siden, idet det dengang primært var meget personlige accessories jeg solgte. Jeg havde mange navne oppe og vender, men de fleste ud af ca. 50 personer mente at personalsales.dk var kanon godt. Men det er da noget jeg lige skal overveje rimelig hurtigt. Tak for det.

Indkøbskurven har du ret i, det må jeg lige få kigget på, det vil da se bedst ud hvis det kunne være centreret og stod på en linie. Ta for det.

Sig endelig til, hvis i lige hopper over flere af disse ting.

Mvh René Sørensen
www.personalsales.dk

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 23:11

Hej RS,

Jeg må desværre nok også melde mig ind i klubben som var 100% sikker på at det handlede om "personale, rekruttering, vikar, coaching el.lign.".

Jeg blev noget forbavset da jeg åbnede siden.

Mvh

Lars Nielsen

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 00:14

Jeg havde desværre heller ikke regnet med en accessories-site.

Men derudover synes jeg det ser rigtig godt ud!
Designet passer skide godt til, men ville måske have smidt lidt mere arbejde
i headeret.

Jeg ville dog ønske at der havde været en mulighed for at jeg kunne dele siden op
i Herre og kvindeafdelinger - Det synes jeg ville være en god feature lige at få med.

Ellers er det godt arbejde - Og jeg regner med at bestille et Casio ur en af de næste dage,
det har jeg søgt længe efter til en ordentlig pris!

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 00:35

Jeg vil gå i mod strømmen og sige at navnet er fint.

Dog tager jeg del i koret hvad angår dit banner her på amino.

Jeg kan godt lide det grafiske lidt "trash"!

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra Odense
Tilmeldt 31. Jan 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:20

Hej,

Jeg synes det er en super fed side I har fået lavet og det samme omkring produkterne... det skulle ikke forhindre Jer i et godt salg!

Mht. Jeres udsagn om at "Vi leverer i rette tid, på rette sted og i rette mængde", så synes jeg I skulle overveje om ikke det burde fjernes. Jeg synes I gør rigeligt ud af at fortælle om kundeservice til at jeg ville være fortrolig med at handle der, men den sætning får mig til at tænke over om I synes at det er noget særligt hvis I kan leve op til det? Hvis man fx har bestilt 2 slips til levering i Kbh, så er det da selvfølgelig træls og noget uventet hvis I derefter leverer 18 slips i Sønderborg 4 uger senere.... væk med det efter min mening.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Skrevet kl. 19:24

Hej Alle

Tak for jeres respons, jeg går lige og tænker over de forskellige ændringer i nævner. Sgu dejligt man lige kan få andres vinkel på siden, kunne jo være man have misforstået nogle af allle de artikler man har læst om det.

Tak for jeres hjælp, hvis i finder mere, så sige endelig til.

Mvh René Sørensen
www.personalsales.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)