Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Saltum
Tilmeldt 14. Nov 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens!

Jeg har lige opstartet virksomhed, min hensigt med virksomheden er arbejdsudlejning.

Jeg har ikke rettet blik mod en form for linie, jeg er klar på de kommende muligheder der nu skulle foreligge.

Jeg har et spørgsmål som i befarne og kompetente iværksætter måske kan guide mig videre med.

En god kammerat arbejder som manager i en øjenlæser operations klinik i Prag.

Jeg har fået et tilbud, om at stå som repræsentant for denne virksomhed. Og dermed headhunte kunder i Danmark Norge samt Sverige.
Jeg vil dermed være provisions lønnet. Virksomheden jeg står for er meget kompetent! og har massere af gode anmeldelser, samt den nyeste teknologi inden for øjenlæser industrien. 

Min første opgave er at lave via hjemmeside. Jeg skal have lavet en hjemmeside, en der både er på dansk norsk og svensk. kender i til nogen der har styr på det inden for markedsføring? nogle der kan give mig et tilbud på opstart af hjemmeside på 3 sprog? og ikke koste det hvide ud af øjnene.   

Fra Assens
Tilmeldt 7. Jul 13
Indlæg ialt: 161
Fra  FrontWeb - Webbureau | Hjemmesider, Webshop & Grafik Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi kan hos FrontWeb hjælpe til super priser uden du på nogle måde følger du har betale overpris.

Vi kan skræddersy et tilbud til dig da du er i nyopstartsfasen.

Vi kan lave et billigt tilbud inkluderet med 3 sprog.

/Team FrontWeb

Mathias Villadsen CoOwner | Web Developer, Graphic Designer

Kontakt@frontweb.dk

+45 29 87 43 60

FrontWeb.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 25. Sep 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Davidsen Industries 

Jeg tog chancen og forsøgte at ringe til dig her til aften, håber det er det rigtige nr jeg ringede på!