Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Saltum
Tilmeldt 14. Nov 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens!

Jeg har lige opstartet virksomhed, min hensigt med virksomheden er arbejdsudlejning.

Jeg har ikke rettet blik mod en form for linie, jeg er klar på de kommende muligheder der nu skulle foreligge.

Jeg har et spørgsmål som i befarne og kompetente iværksætter måske kan guide mig videre med.

En god kammerat arbejder som manager i en øjenlæser operations klinik i Prag.

Jeg har fået et tilbud, om at stå som repræsentant for denne virksomhed. Og dermed headhunte kunder i Danmark Norge samt Sverige.
Jeg vil dermed være provisions lønnet. Virksomheden jeg står for er meget kompetent! og har massere af gode anmeldelser, samt den nyeste teknologi inden for øjenlæser industrien. 

Min første opgave er at lave via hjemmeside. Jeg skal have lavet en hjemmeside, en der både er på dansk norsk og svensk. kender i til nogen der har styr på det inden for markedsføring? nogle der kan give mig et tilbud på opstart af hjemmeside på 3 sprog? og ikke koste det hvide ud af øjnene.   

Fra Assens
Tilmeldt 7. Jul 13
Indlæg ialt: 161
Fra  FrontWeb - Webbureau | Hjemmesider, Webshop & Grafik Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi kan hos FrontWeb hjælpe til super priser uden du på nogle måde følger du har betale overpris.

Vi kan skræddersy et tilbud til dig da du er i nyopstartsfasen.

Vi kan lave et billigt tilbud inkluderet med 3 sprog.

/Team FrontWeb

Mathias Villadsen CoOwner | Web Developer, Graphic Designer

Kontakt@frontweb.dk

+45 29 87 43 60

FrontWeb.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 25. Sep 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Davidsen Industries 

Jeg tog chancen og forsøgte at ringe til dig her til aften, håber det er det rigtige nr jeg ringede på!


Jeg arbejder for et firma der hedder TOGI data, vi har meget stor og bred erfaring indenfor webshops, hjemmesider og online markedsføring

Jeg håber du kunne tænke dig at tage en uforpligtende snak med mig, så jeg kan høre lidt mere om dine behov og ønsker til hjemmesiden, udover sprogene, det er det mindste.

Vi har nogle forskelige muligheder vi kan tilbyde, til meget fair priser, både abonnementsløsninger men også faste engangspriser.

Du kan fange mig på følgende nr 36 95 34 69

Med venlig hilsen
Cecilie Poulsen 

Tilmeldt 2. Nov 17
Indlæg ialt: 7
Fra  OnlineProfilering Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Det er bestemt en opgave, vi hos onlineprofilering gerne vil påtage os.

Jeg vil rigtig gerne sætte tid af til at give dig et uforpligtende opkald, og fremkægge nogle muligheder for dig. Alle vores hjemmesider er designet og kodet helt fra bunden af, det vil sige at det ikke kræver månedlige eller årlige opdateringer, som man i det fleste tilfælde skal betale for hos andre webudbydere. 

"Hos os kræver det kun en engangsbetaling"

udover dette, får alle vores hjemmesider en førstegangs SEO-optimering, så den også kommer frem når dine kunder googler dine produkter eller ydelser "dette er inkluderet i prisen"

Hvis du finder det interessant så smid mig en besked på 42425186 - også ringer jeg hurtigst muligt. 

På forhånd tak. 

mvh. 

Niels Brink - Online profilering

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)