Jeg er ved at udvikle et cd-spil til børn. Det gode er at udviklings og produktionsomkostningerne er meget små i forhold til hvad andre iværksættere i andre brancher har som vilkår. På den anden side er der meget konkurrence på legetøjsmarkedet/spilmarkedet og der er store udfordringer mht. salg og distribution. Legetøjsbranchen virker lukket, der er nogle få meget store importører/distributører som har deres egen import/produktion. Boghandlerbranchen, hvor produktet kunne være relevant virker også lidt speciel. Og så er der varehusene. På en måde kunne det være fedt at være iværksætter indenfor håndværk/butik og så bare sætte en annonce i den lokale vejviser og vente på at kunderne kommer. Er der nogen som har ideer/erfaring til hvordan jeg skal takle salg/distribution, når jeg forhåbentlig engang står med en færdig cd i hånden? Et andet emne som man altid hører om i forbindelse med iværksætteri er vigtigheden af sparring. Jeg må sige at jeg ikke har haft anden sparring her end mine 2 nevøer... så mit spørgsmål er hvor man finder branche specifik sparring henne? |
distribution?????
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Du kan ofte finde sparring i de nærmeste erhvervscentre.... der ligger nogle i alle de større byer efterhånden... eller de kan i hvert fald som ofte henvise til en mentor, hvilket kan være en rigtig vigtig ting... (se bare fx på "Når bundlinien bløder", iværksætter tv'et fra DR2) |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)