Hej Mosjo
Nu er der jo ingen af os der sidder med nogen krystalkugle og selvom bla. jeg ikke er videre begejstret for ideen, så kunne det jo stadig ske at firmaet slog igennem. (Men jeg tvivler ærligt talt).
Måske er du en anelse "grøn" som du selv siger. Men hvis du skal vælge, vil du så helst være grøn eller vil du tilslutte dig forsamlingen af pessimistiske sortseere?
I virkeligheden skal du jo prøve, at få dig placeret et sted imellem at være "grøn" og være kritisk.
Du kan godt smide livrem og seler, men du behøver jo ikke trække bukserne ned om anklerne.
Så længe du selv er klar over risikoen, så er der jo ingen der tager r**** på dig. Måske bliver det en stor succes, men om ikke andet så vil du jo kunne lære af dine erfaringer uanset hvad.
I hvert fald, så har du bevæget dig ud på et punkt, hvor du ikke længere er "bange" for MLM og det er jo altid positivt at se folk der ikke lader sig styre af andres fordomme. Men pas nu på, at du ikke ryger over i den modsatte grøft, hvor du ikke kan få armene ned - det er jo det andet ekstrem og det er ofte ligeså galt. ;)
Så med det sagt, så synes jeg da at du skal kaste dig ud i det præcis som du gør nu og husk:
Din forretning er hvad du gør den til. - Ikke hvad andre tror den er.
Mvh.
James